Het gaat hier om een eetprobleempje 
Elke vrijdagmiddag word er het hele bedrijf rondegebeld om te vragen wat iedereen wil bestellen bij de snackbar. Nu heb ik de menulijst overgenomen van de lokale snackbar. Nu zou ik graag hebben dat ik een mail zou kunnen sturen met al deze items erin met overal checkboxes voor zodat aangekruist kan worden wat je wil. Dat je daarna evt automatisch de kosten krijgt. en dat de naam en de geselecteerde items doorgemaild worden naar degene die de bestelling doorgeeft. Nog mooier zou zijn als zij de kosten erbij zou krijgen. En alles in een document samengevoegd zou kunnen worden.
Dus als ik een gebruiker ben dan wil ik via de mail het volgende krijgen.
Wat wil je bestellen ?
[ ] Kroket a 2 €
[2] Frikandel a 1 €
[1] Patat met a 3 €
[ ] etc........
Hiervoor betaal je : € 5
Graag betalen na het eten.
Dus ik wil onderaan de totale kosten kunnen zien naar aanleiding van wat ik invul.
En degene die over de bestellingen gaat moet een mailtje krijgen met daarin
Te bestellen.
[3] kroket
[2]frikandel
[6]patat
Kosten per medewerker
medewerker bestelling totaal prijs
Richard [2]kroket 4 €
Totale te betalen bij ontvangst : €
Is dit mogelijk ? Ik heb namelijk al rond gekeken. Op het forum met Google en alle oplossingen zijn voornamelijk PHP en HTML etc.. Dit moet toch ook in een e-mail kunnen of denk ik nu verkeerd ?
Iemand een leuk idee ?
Elke vrijdagmiddag word er het hele bedrijf rondegebeld om te vragen wat iedereen wil bestellen bij de snackbar. Nu heb ik de menulijst overgenomen van de lokale snackbar. Nu zou ik graag hebben dat ik een mail zou kunnen sturen met al deze items erin met overal checkboxes voor zodat aangekruist kan worden wat je wil. Dat je daarna evt automatisch de kosten krijgt. en dat de naam en de geselecteerde items doorgemaild worden naar degene die de bestelling doorgeeft. Nog mooier zou zijn als zij de kosten erbij zou krijgen. En alles in een document samengevoegd zou kunnen worden.
Dus als ik een gebruiker ben dan wil ik via de mail het volgende krijgen.
Wat wil je bestellen ?
[ ] Kroket a 2 €
[2] Frikandel a 1 €
[1] Patat met a 3 €
[ ] etc........
Hiervoor betaal je : € 5
Graag betalen na het eten.
Dus ik wil onderaan de totale kosten kunnen zien naar aanleiding van wat ik invul.
En degene die over de bestellingen gaat moet een mailtje krijgen met daarin
Te bestellen.
[3] kroket
[2]frikandel
[6]patat
Kosten per medewerker
medewerker bestelling totaal prijs
Richard [2]kroket 4 €
Totale te betalen bij ontvangst : €
Is dit mogelijk ? Ik heb namelijk al rond gekeken. Op het forum met Google en alle oplossingen zijn voornamelijk PHP en HTML etc.. Dit moet toch ook in een e-mail kunnen of denk ik nu verkeerd ?
Iemand een leuk idee ?