hoe upgraden van jetdirect 170?

Pagina: 1
Acties:

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hallo mensen,

ik heb deze week een jetdirect 170 binnengekregen met een paar dingen die ik moet veranderen voor het goede functioneren van het apparaat.

het gaat om de firmware, die zou volgens HP upgradable zijn, en volgens de download manager die er bij geleverd is niet.

En ik moet het IP adres veranderd hebben, maar ik kan niet eens fatsoenlijk op de pagina van de Jetdirect komen. (er is een java plugin voor nodig, die ik gedownload en geinstalleerd heb...)
edit:

ipadres staat er inmiddels goed in. dit heb ik gefixt met een telnet sessie. (dit is mijn 2e keer dat ik met een telnet sessie werk....DYI pielerij dus...)

wie kan mijn helpen om deze 2 punten op te lossen?
Systeem= winXP, printer=HP laserjet 6L

thanx alvast

[ Voor 13% gewijzigd door sypie op 17-11-2003 15:40 ]

Verwijderd

simpel; even een telnet sessie naar de doos en je kan alle standaard funciets wijzigen.

Suc6

• sypie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 14:30:
simpel; even een telnet sessie naar de doos en je kan alle standaard funciets wijzigen.

Suc6
Heb ik inmiddels gedaan. Het enige wat ik nu nog wil doen is de firmware upgraden, maar dat schijnt lastiger te zijn...?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zoek naar de hp naar de nieuwe downloadmanager .. very simple om te gebruiken

klik

maareuh als er geen nieuwere versie is .. jammer dan

[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 17-11-2003 21:09 ]

Iperf

• sypie
  • Niet online
Het schijnt dat de jetdirect 170X niet upgradable is. ik heb herhaaldelijk met de nieuwe download manager geprobeerd, maar hij geeft steeds dezelfde melding.

Voor de rest doet hij het goed. Het is wel zo met winxp dat hij, zodra de printen op een pc is geinstalleerd, een bestand kan aanmaken die je op andere pc's kunt laten runnen. Op deze manier hoef je maar 1 keer op een moeilijke manier de printer te installeren, de rest doet ie dan met 2 klikken op de muis :D da's pas fijn...

iig thanx for the help.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik ben toch nieuwsgierig naar de exacte foutmelding

Iperf

• sypie
  • Niet online
ik had het niet over een foutmelding.maar ik zal de "melding" even als screenshot bijposten.

Afbeeldingslocatie: http://xs4some.nl/~wse-joure/sybrand/foutmelding.bmp

[ Voor 20% gewijzigd door sypie op 20-11-2003 14:55 ]

Pagina: 1