Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...
1
| ./_progres -p compile.p -param progje.p |
In compile.p kun je dan de -param ophalen met SESSION:PARAMETER.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Nu heb ik ooit eens een vrije code van de Progress site afgehaald, maar die kan ik niet meer vinden. Ook weet ik dat possenet.org de open-source variant beheert, echter is dit nu versie 9.1D en ik heb 9.1B nodig...
Gerco?
Als je xcode hebt, zou je kunnen encrypten, met -rx opstarten en zo compileren, dat werkt als het goed is zelfs onder een runtime license.
Je kan ook proberen onder Windows te compileren met _progres.exe, dan kun je de .r code gewoon op linux draaien.
PS. Op POSSE kun je wel de ade e.d. gratis halen, maar zonder een _progress die wil compileren kun je daar nog niets mee. Je moet het namelijk wel eerst ff compilen. De r code kan nog zo hard COMPILE roepen, maar progress gaat echt niets doen zonder de goede license.
[ Voor 47% gewijzigd door Gerco op 18-11-2003 12:40 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
1
2
3
| This version of PROGRESS does not allow compiles. (471) R-code file not located for "./compile.p". (473) Press space bar to continue. |
Bij nader inzien lijkt het er op dat ie beide niet wil doen. Waarom moeten die krengen ook 2 verschillende licenties uitgeven?!
Nou ik ga maar eens proberen die serial en control key op progress.com te vinden...
Aangezien die dingen een boel geld kosten, lijkt het me sterk dat je die gaat vinden op progress.com, hooguit contact informatie om ze te kopen.NiPiN schreef op 18 november 2003 @ 12:52:
Nou ik ga maar eens proberen die serial en control key op progress.com te vinden...
Als je een ProVision voor Windows hebt, gebruik die dan, doen wij hier ook en het werkt prima.
Tja, daar heb ik me toen der tijd ook over zitten verbazen dat het erop stond. Niet eens op een forum of iets dergelijks, maar echt op een normale progress.com url.Gerco schreef op 18 november 2003 @ 13:18:
Aangezien die dingen een boel geld kosten, lijkt het me sterk dat je die gaat vinden op progress.com, hooguit contact informatie om ze te kopen.
Onder windows is alles prima te doen hier, maar ik zou ook graag remote op de Linux server willen compilen...Gerco schreef op 18 november 2003 @ 13:18:
Als je een ProVision voor Windows hebt, gebruik die dan, doen wij hier ook en het werkt prima.
Als dat nodig is, neem ik aan dat het niet zo'n probleem is om even Provision voor linux aan te schaffen. Als dat niet kan, ben je helaas genoodzaakt om onder windows met _progres te compilen voor linux.NiPiN schreef op 18 november 2003 @ 14:52:
Onder windows is alles prima te doen hier, maar ik zou ook graag remote op de Linux server willen compilen...