[Adobe Premier 7 pro] geluid megaslecht na export

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:06
Ik ben een filmpje aan het monteren, maar als ik dan exporteer naar bijv een lowres divx om het resultaat te bekijken krijg ik MEGA gekraak op het moment dat het geluid harder wordt in het filmpje.

Ik gebruik GEEN compressie en stuur weg naar 48000khz 16bits, in de preview klinkt het geluid perfect (de 2 bronbestanden zijn filmpjes waarbij het geluid goed is), en als ik exporteer naar een wav file heb ik er ook geen last van.

Niets wat ik doe verder maakt een verschil, geluidscompressie wel gebruiken maakt ook niet veel uit, so wat kan er er aan doen?

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
als je dus naar een wav exporteerd dan kan je hem er zelf weer eronder zetten in virtualdub.. dus dat zou een oplossing kunnen zijn.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:06
ja, maar dat is een lapmiddel, ik los het liever met AP op

Gisteren had ik hetzelfde filmpje met AP 6 gemonteerd zonder dat probleem (na export), maar AP 6 gaf weer vage problemen met stills, vandaar dat ik maar AP 7 heb geinstalleerd die doet dat met die stills wel goed (maar nu het geluid weer :( )

Ik zal het eens proberen met eerst het geluid uit die filmpje extracten met VD

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 17-11-2003 13:57 ]

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02:23

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Dit kan je verhelpen door de volume van het liedje/geluid lager te zetten, maar wat veel effectiever werkt staat in de wrigley forum, je moet wel ff zoeken maar er staar een goed antwoord erin.
Kan je de link helaas niet geven, want de site doet het op m'n werk nie :/

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Als de samplefrequentie van de export anders is dan die van je materiaal, dan krijg je dat, vooral bij 44.1 <-> 48 Khz! Adobe vind het schijnbaar niet nodig hier degelijke filters voor te maken. Het is heel irritant. Je kunt dan het beste al het geluid met een ander proggie naar 44.1 of 48 Khz resampelen en dan gaat het normaalgesproken goed.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02:23

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Heb je het al gevonden stef?
Nou ik heb de link gevonden (i know duurde een tijdje ;) )
Dit heeft mij wel geholpen, hopen dat het ook bij jou helpt :9
wrigley

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-08 20:30

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Wist je trouwens dat je inmiddels de opvolger van Cooledit kunt integreren met AP, heb je geprobeerd of dat soelaas biedt?

Heet Audition trouwens...

[ Voor 11% gewijzigd door jopiek op 10-12-2003 10:59 ]

Cogito Ergo Credo

Pagina: 1