Toon posts:

ADSL zonder KPN bijdrage?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helleu...
Ik hoor verschillende mensen erover dat bijv. Tiscali ADSL aanbied, waarbij je geen bijdrage meer aan de KPN hoeft af te dragen, iemand mee bekend? Alle ADSL aanbieders zullen toch via de KPN telefoonlijn moeten lopen en daarvoor wil KPN uiteraard weer geld zien. De consument, zoals ik, wil natuurlijk daar meteen het fijne van weten; iemand hier iets over gehoord?

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Tiscali heeft in de randstad ook zijn eigen netwerk (waarschijnlijk via BBned ofzo), dat is idd zonder bijdrage aan KPN. Alleen dit is niet overal leverbaar, helaas de snelheden zijn wel veel hoger je krijgt dus meer voor hetzelfde geld :)

Als Tiscali Surf (ook zo'n voorbeeld van een eigen netwerk abonnement) niet leverbaar is, dan is je enige keuze die overblijft een basis abonnement. Deze is helaas wel weer met KPN bijdrage.

[ Voor 67% gewijzigd door Vidra op 17-11-2003 13:38 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 13:34:
Helleu...
Ik hoor verschillende mensen erover dat bijv. Tiscali ADSL aanbied, waarbij je geen bijdrage meer aan de KPN hoeft af te dragen, iemand mee bekend? Alle ADSL aanbieders zullen toch via de KPN telefoonlijn moeten lopen en daarvoor wil KPN uiteraard weer geld zien. De consument, zoals ik, wil natuurlijk daar meteen het fijne van weten; iemand hier iets over gehoord?
Tiscali/BBNed huren het DSL spectrum van de koperlijn naar jouw huis van KPN. Dat zit dus verdisconteerd in je DSL rekening, terwijl bij MxStream dit apart in rekening wordt gebracht.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Topicstarter
Dus die prjizen in de reclames met dat geinige roze autootje is alels wat je dan kwijt bent? 29,= of iets van 39,= euro voor een aardige snelheid. Dat scheelt nogal met een Mxstream abonnement, gecombineerd met een XS4ALL abonnement. Of is dat Tiscali abonnement kaler dan kaal en moet er dan nog van alles bij?

Verwijderd

Let bij aanbiedingen van Tiscali en Zon wel op de downloadlimit....het komt of uit de lengte of uit de breedte met dit soort aanbiedingen.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 13:38:
Dus die prjizen in de reclames met dat geinige roze autootje is alels wat je dan kwijt bent? 29,= of iets van 39,= euro voor een aardige snelheid. Dat scheelt nogal met een Mxstream abonnement, gecombineerd met een XS4ALL abonnement. Of is dat Tiscali abonnement kaler dan kaal en moet er dan nog van alles bij?
Ik denk als jij effe gaat kijken op de website van Tiscali en/of XS4ALL, dat je dan al veel wijzer wordt.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Thanx all, ik ben alweer een stuk wijzer, bedankt.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 09:32

FastBunny

Give it the Works !

Ik heb adsl via wanadoo voor 52€ per maand. Een deel komt dan bij je telefoonrekening van KPN het andere deel via wanadoo. Bij elkaar netjes 52€ :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 13:34:
Helleu...
De verbinding van Tiscali heeft een download limiet van 20 Gb per maand. :(
En das jammer maar helaas.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

BBNet en Versatel hebben ook een eigen netwerk. Alleen kan het wel zijn dat Versatel alleen beschikbaar is voor zakelijk gebruik, maar daar kan je via hun website wel achter komen. Alleen via providers met eigen netwerk kan je de KPN 'bypassen', maar dat zijn er maar heel weinig. En natuurlijk speelt ook de eerder genoemde magere beschikbaarheid parten.

Dividend for Starters

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

FastBunny schreef op 17 november 2003 @ 14:29:
Ik heb adsl via wanadoo voor 52€ per maand. Een deel komt dan bij je telefoonrekening van KPN het andere deel via wanadoo. Bij elkaar netjes 52€ :)
of geven ze jou een korting van 25 cent............. - :D

Smiling as the shit comes down...

Pagina: 1