Toon posts:

Tweakdsl houd IP nooit vast

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heren.

Elke week verander mijn IP van mijn TweakDsl connectie. Ik heb eeuh de snelste verbinding met een Alcatel Speedtouch maar goed, ik weet niet of dat een issue is in deze. Wat kan ik hier aan doen, is het mogelijk om een vast ip van tweakdsl te krijgen. Ik verander nu 1x in de week de config van no-ip.info.

alvast bedankt..

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 14:33
BBned en Cambrium bieden geen vaste ip's aan. Heb je geen vast ip dan heb je helaas pech.... velen hebben wel een nagenoeg vast ip.

[ Voor 64% gewijzigd door bobsnl op 17-11-2003 12:38 ]

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
bobsnl schreef op 17 november 2003 @ 12:38:
BBned en Cambrium bieden geen vaste ip's aan. Heb je geen vast ip dan heb je helaas pech.... velen hebben wel een nagenoeg vast ip.
Wat raar, ik las namelijk ergens iets een keer bij tweakdsl dat je ip's vast kunt houden of iets maar kan er niets over vinden. Is niet zo handig bij remote werken )

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 12:40:
[...]

Wat raar, ik las namelijk ergens iets een keer bij tweakdsl dat je ip's vast kunt houden of iets maar kan er niets over vinden. Is niet zo handig bij remote werken )
heb je geen dns naam gehad bij die aansluiting?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

TweakDSL heeft wel degelijk een vast IP adres!

zie:
http://www.tweakdsl.nl/Producten.htm

Je moet geloof ik in het customer menu van de tweakdsl site, IP Adres registeren. Maar het fijne weet ik er niet meer van. Maar ik heb er ooit een brief van ze gehad over dit onderwerp....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 20:48
Pc 24/7 aan laten staan? Dan krijg je dmv dhcp niet steeds ander ip :) maarja das natuurlijk niet echt een oplossing.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.