[Bluetooth] Printen vanaf sony ericsson t610

Pagina: 1
Acties:

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Wanneer ik vanaf mijn telefoon (Sony Ericsson T610) probeer af te drukken naar een bluetooth printer (HP deskjet 995c) dan lukt dit niet omdat ik een wachtwoord moet invoeren om de printer aan mijn bluetooth devices toe te voegen.

In de handleiding van de printer kan ik niet terugvinden hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. Als ik met mijn telefoon naar bluetooth devices zoek dan vind ik de printer perfect maar vervolgens vraagt deze om een wachtwoord. Ik heb 0000 en 9999 geprobeerd maar helaas (geen wachtwoord invullen lukt ook niet). Als ik een bluetooth config pagina vanaf de printer afdruk dan staat Authentication Off en Public mode aan. Verder is op de printer geen wachtwoord ofzo ingesteld en ik zou ook niet weten hoe dat zou moeten. Iemand een idee hoe ik het een en ander voor elkaar krijg?

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

En als je nou eens probeert om de authentication aan te zetten? Of is dat niet mogelijk? Ik neem aan dat je de instellingen van de printer wel moet kunnen wijzigen vanaf je PC?

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 08:56

Speedpete

was barman

Zover ik weet is de standaard pin-code van de printer 0. Probeer dat eens...

en, indien aangesloten aan de pc met usb, kan je het volgende tevoorschijn trekken:
Afbeeldingslocatie: http://www.ixbt.com/comm/images/bluetake/dj995c_sec.png

[ Voor 52% gewijzigd door Speedpete op 17-11-2003 13:05 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Speedpete schreef op 17 november 2003 @ 13:02:
Zover ik weet is de standaard pin-code van de printer 0. Probeer dat eens...

en, indien aangesloten aan de pc met usb, kan je het volgende tevoorschijn trekken:
[afbeelding]
Yep, dat werkt!! thanks! Standaard pincode 0 en ik kon meteen smsjes en mails naar de printer pushen en afdrukken. Leuk spul van HP.

ps: afbeelding doet het niet. kun jij die wel bekijken?

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 08:56

Speedpete

was barman

SAiKO schreef op 17 november 2003 @ 16:50:
[...]

Yep, dat werkt!! thanks! Standaard pincode 0 en ik kon meteen smsjes en mails naar de printer pushen en afdrukken. Leuk spul van HP.

ps: afbeelding doet het niet. kun jij die wel bekijken?
Ja, af en toe...

Site waar ik hum vanaf heb doet vreemd... Komt van deze site:
http://www.digit-life.com/articles/bluetakeusbdongle/

Het is het plaatje boven de Xircom bluetooth pcmcia-kaart die op de site staat...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.