Het grote dvd shrink topic

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• reno74
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 08:34
Dvd shrink is een geweldig en compact programma om dvd-9 dvd's verkleinen naar het dvd-5 formaat. Dit is formaat dat wij op dit moment maximaal kunnen branden met een + of - dvd brander. Het programma werkt snel en eenvoudig, maar werkt niet icm elke dvd speler.

http://www.dvdshrink.org/where.html

De volgende dvd spelers werken NIET als ripper van dvd-9 (=dubbellaags) icm dvd shrink:
Pioneer 120s
Plextor PX-116a

De volgende dvd spelers werken juist wel:
Lite on ltd 163(d)
Msi 8216
Asus E616
Sony dvd speler

Indien je zelf ervaringen hebt met andere dvd speler icm dvd shrink, svp posten.

PS.: firmware van de dvd branders zelf zorgt er vaak voor dat rippen met de brander vele malen langer duurt.

Athlon64 XP 3000+@2000Mhz, 1GB DDR400 , 160GB 8mb SATA , MSI k8t, ATI RADEON 9800pro, 17"tft philips, Lite-0n LTD166s Pioneer A08 en NEC 3500 , 3dmark2003 5754, 3d 2001 18777, Pc2: Athlon XP 1900+, 256 mb DDR, Geforce 3 TI 19"Flatron

Verwijderd

Ik gebruik zelf eerst DVD-decrypter om de DVD naar de harde schijf te halen. Dat kan met elke DVD-speler en vervolgdens verkleinen met DVD-shrink. Dan heb je er ook geen last van dat DVD-shrink af en toe hapert bij het voergaan op de 2de laag van een DVD.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:51

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Op een NEC 1300a gaat 'ie ook prima. Heb m alleen nog met singlesided dvd's geprobeerd en dat gaat vlekkeloos! (enne CSS waar CloneDVD altijd over mekkert.... geen probleem! }) )

Verwijderd

K Heb ook een Nec 1300 werkt ook super, de nieuwe DVD Shrink is ook uit 3.1.4 :*)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:58

Ankh

|true

ik heb gebruik net zoals heidekneus eerst dvd-decrypter en daarna dvd-shrink. Jammer genoeg kan je dingen niet deleten. enkel kleiner maken.. Dat zou dan stukken makkelijker wezen :D
PS ik heb een nec1100 modded naar 1300 :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-12 16:08
Ik gebruik DVD Shrink 3.1 sinds kort (daarvoor eerdere versie, weet zo ff niet welke)
Maar werkt toppie
Zowel met mijn Plextor Px-708A als op mijn, LG DVD-Rom GDR8162B.
En ik kan wel hele stukken deleten, of ligt dat aan mij en begrijp ik je verkeerd?
Als je gewoon Re-Author doe dan kan je zelf kiezen wat erin komt te staan.
Succes ermee! Maar voor mij is DVD Shrink echt een superprogramma, waardeer het dan ook heel erg dat het freeware is. _/-\o_

Verwijderd

De nieuwe DVDShrink v3.1.7 is uit, maar ik kan hem helaas niet downloaden. Echt superraar, maargoed.

Dit is de download link:
http://www.dvdshrink.org/where.html

Daar staat versie 3.1.7 bij, maar die site opent hij niet bij mij.

Ik ga mijn pc vandaag opnieuw installeren dus moet ik even al mijn programma's updaten, maar dit lukt schijnbaar niet :(

Graag hulp

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Link

:)
DVD Shrink Version History

Version 3.1.7 - 14 March 2004

Added function to read and write ISO files, also backup option to burn an ISO file with DVD Decrypter.

Fixed bug of remapping the last subpicture streams in re-author mode, or full-disc mode if "logical remapping" enabled.

Changed "About" dialog with new graphics from Guy Incognito.

Small enhancements to "Backup Target" dialog.

Fixed file opening code to work with only a partial DVD when browsing in re-author mode. This means you can still re-author parts of a DVD, even if missing some files.

Fixed UDF reading code to open files stored in the VIDEO_TS folder of a CD-ROM disc.

Added preference option to disable RPC2 drive region checking which solves problems with some hacked firmware.

Backup volume label is initialized with that of the source DVD, rather than "DVD_SHRINK". Also root tree item in the main view now displays volume label, rather than "DVD".

Added function to preview MPEG audio streams.

Changed "Invalid data in VOB file" error to report filename.

[ Voor 97% gewijzigd door RAJH op 14-03-2004 13:13 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

mirrrors doen het bij mij gewoon,, ik heb hem ff voor je geupload

Mirror van Gunner

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Ik wordt dan meteen doorgestuurd naar deze pagina:

http://www.doom9.org/index.html?/leech.htm

Snap er nix van, dat heb ik altijd met doom9

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:27
Misschien handig: ik heb een dvdschrink movie ook op een ps2 gedraaid. Een sony uit de tijd dat men dacht dat dvd niks zou worden en op een jvc

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Fijn programma'tje dvd shrink. Het is me alleen nog niet gelukt om het menu van een film te behouden met dvd shrink. Het moet kunnen lijkt me, maar kweenie hoe. Ik zie de bestanden wel staan van het menu, maar het lijkt alsof hij ze behandeld als film bestand ofzo :S

Verwijderd

Ik heb DVDShrink 3.5 en deze werkt perfect met mijn LiteOn DVD brander.
Let wel ik heb de LTW401S@411S@811S })

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:10:
Ik wordt dan meteen doorgestuurd naar deze pagina:

http://www.doom9.org/index.html?/leech.htm

Snap er nix van, dat heb ik altijd met doom9
even lezen:

a) geen download managers gebruiken
b) geen save as
c) je komt van een site buiten doom9 domein

er wordt namelijk naar referrer (= waar je vandaan komt) gekeken :)

Verwijderd

G33rt schreef op 14 maart 2004 @ 13:23:
[...]

even lezen:

a) geen download managers gebruiken
b) geen save as
c) je komt van een site buiten doom9 domein

er wordt namelijk naar referrer (= waar je vandaan komt) gekeken :)
A) Gebruik geen download managers alleen de standaar IE downloader.
b) Gebruik geen save as, klik gewoon op de link op doom9
C) Ben op doom9 zelf

Dus ik weet niet waar het aan ligt, mja?

edit:
Het lag aan ZoneAlarm

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 14:10 ]

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik zet hier even een opmerking over DVD-shrink neer, aangezien dit het 'grote DVD-Shrink' topic is.

Ik gebruik zelf DVD-shrink erg veel, maar toen ik laatst een DVD van Friends aan het rippen was, deed hij kant A van de DVD gewoon goed, maar bij kant B kreeg ik ongeveer op de helft van het back-uppen een 'Cyclische Redundantie-fout'. Ik snapte niet waarom dat hij dit deed, maar ben toch dingen gaan proberen.

De oplossing die ik had is naast de recentste versie (3.2.0.15) ook versie 3.1.7 te draaien. Door kant B met de oudere versie te back-uppen werkte die wel goed. geen foutmeldingen meer.

Dit is misschien handig voor toekomstige DVD-Shrink gebruikers

Verwijderd

Ik heb een probleem met Shrink en mijn Pioneer 108 DVD-brander.
Hij komt tot 24% en houd er dan mee op met een "I/O-Error" Weet iemand wat ik kan doen om toch een aan de slag te kunnen met dit programma??

Ook Decrypters en Rippers stoppen na een paar procent met hun werk?
Help!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 21:24 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maak liever gebruik van [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml] :) Dit topic is ietswat te oud :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.