Windows wacht op CDROM

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:50

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik heb win98SE geinstalleerd, maar tijdens het booten loopt hij "vast". Althans dat dacht ik. Wat blijkt? Als ik, op het moment van vast lopen, mijn CD-la naar buiten laat komen en hem daarna weer dicht doe (zonder een cd, of met, dat maakt niet uit), dan start windows gewoon op. :?

Hoe kan dit en wat doe ik eraan.

sys specs:
p133@200
192MB
13 GB hd
Aopen 52x
trust Netwerk (realtek 8029(AS))
windows setup bestanden staan in c:\drivers\win98cab. Vanuit hier heb ik de setup uitgevoerd.

Ik heb win er al meerdere malen opgezet en mijn C:-partitie weggehaald met fdisk. Het probleem blijft.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:50

sus

is druk :+

Topicstarter
Niemand??

Verwijderd

Als ik jou was zou ik niet zo gaan zeuren als je na 17 minuten nog geen antwoord hebt.
Daar houden veel tweakers niet zo van

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

OPLOSSING:

<flauwe mode>
teveel geheugen, te lage CPU snelheid :+
</flauwe mode>

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

Geen CD speler nemen :)

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
[lol mode]
Naar je auto gaan, cd er in en naar Windows rijden.
[/lol mode]
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Verwijderd

haha wat grappig allemaal =) :(

volgens mij komt het gewoon omdat windows automatisch je cd rom speler controleert of er al een cd'tje in zit voor autorun fuctie van windows , als de cd rom speler dan gewoon antwoord geeft dan is er niks aan de hand , maar doet ie dat niet zoals bij jou dan blijft ie daarop wachten en gebeurt er dus niks , dus probeer eens een andere cd rom speler te gebruiken en als het probleem dan nog steeds aanhoud schakel dan in windows autorun uit, moet je wel iedere keer zelf alle cd's aanklikken maar dat verhelpt als het goed is je probleem 8-)

• smerik
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 10:28
Volgens mij maakt het ook uit of je je driver van de CD-ROM in config.sys hebt staan

Hiermee bedoel ik dus: als je de driver er niet in hebt staan, Windows sneller doorboot

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?

Pagina: 1