Wrede kast van plexiglas

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 21:44
Ik had deze URL opgestuurd naar tweakers.net als nieuws, maar hij staat nog niet op de site (mischien vertel ik oud nieuws)

Deze kast is wel erg cool: doorzichtig, zelf inelkaar te zetten, royale airco mogelijkheden en neonverlichting :)

www.windrivers.com/cases/cases.htm

Verwijderd

Dit is een geile kast, alleen zie je dan alleen maar koelers draaien en overal draden die met zwarte tape tegen de wand zijn geplakt. Een twieker zal geen mooi resultaat krijgen.
Greetz

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

dit heeft al op tweakers.net gestaan.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.windrivers.com/cases/obj.jpg
Deze dus koelt waarschijnlijk niet goed plexiglas is een slechte warmte geleider. Dus lijkt mij deze kast te warm te worden in de zomer met een geoverklokt stuff er in

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.windrivers.com/cases/nobj.jpg volgens de site is dit een frag kast speciaal voor UT en Q3A dus ??????

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57
Voor die koeling maakt het vrijwel niks uit, er zitten toch geen koelribben op je metalen kast? Een goede luchtstroom is veel belangrijker.

Een groter probleem is de EMC. De geluidskwaliteit van je geluidskaart wordt compleet verkracht. En je mobieltje op het bureau kan leuke problemen geven, enz, enz.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Verwijderd

die leuke tl-balkjes verwarmen de boel alleen maar dus die zou ik meteen maar uitzetten, en je hebt een kast om de zooi te verbergen......

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Op dit moment ben ik bezig mijn kast onder handen te namen... veel fan's! :)

Binnenkort laat ik foto's zien (daar zijn jullie toch zo gek op? :)).

Verwijderd

Inderdaad, ikke tenminste wel !!! :) Je mag ze ook naar mij mailen: <A HREF="mailto:bigtazzz@hotmail.com">bigtazzz@hotmail.com</A>

Verwijderd

nu heb je nog een fan extra :)

Verwijderd

Strakke opmerking !!! ;)
Pagina: 1