Toon posts:

[flash] dynamisch tekstveld prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor mijn werk een dynamisch tekstveld maken waar mensen hun naam in kunnen voeren. Nou is dat niet echt het probleem, want dat is niet zo moeilijk, maar nou wil ik dat tekstveld in een bepaalde vorm hebben (zie plaatje). Is dit mogelijk, en zo ja, hoe. Zo nee, wat zijn de andere mogelijkheden hiervoor?

Afbeeldingslocatie: http://www.leujel.nl/fok/naam.jpg

Verwijderd

Nee, wat je kan doen is dat de gebruiker zijn naam intikt, en dat jij de tekst breakt in aparte letters, deze apart van elkaar roteert en positie verandert. Dit is behoorlijk wat (wiskundig) werk, en ik vraag me af of het uiteindelijk het gewneste resultaat gaat opleveren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 11:12:
Nee, wat je kan doen is dat de gebruiker zijn naam intikt, en dat jij de tekst breakt in aparte letters, deze apart van elkaar roteert en positie verandert. Dit is behoorlijk wat (wiskundig) werk, en ik vraag me af of het uiteindelijk het gewneste resultaat gaat opleveren.
Ja daarom, en het is niet de bedoeling dat er zoveel werk in gaat zitten.

Zijn er geen andere progjes die dit kunnen? Het lijkt me dat dit op de een of andere manier (zonder weken te hoeven programmeren in actionscript) wel moet kunnen