WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Je bent op zoek naar een utility, dus verplaats ik je topic eventjes naar Software Algemeen
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Verwijderd
praktisch elke remote tool kan dit. maar ik denk dat je dan probs hebt met een firewall op werk (genoeg topics over dit). wil je alleen commandline toegang is misschien vshell wat voor je.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 13:07 ]
Verwijderd
Je zou het kunnen proberen met VNC dit werkt webbased via java en je kunt het zo downloaden via www.realvnc.com ook kun je der alle documentatie over het configureren ervan vinden
RealVNC-gebruikte ik inderdaad al maar ik betwijfel of dat lekker werkt op een internetverbinding met een upload van 128kb. Met mijn 100mb netwerkverbinding gaat het wel lekker maar soms ook niet. Ik hoopte dat er een meer basic-uitvinding was in de vorm van een programma met een ingebouwd webservertje.
Ik heb ook al op Tucows gezocht maar ik kan niet echt iets vinden.
Ik heb ook al op Tucows gezocht maar ik kan niet echt iets vinden.
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Pagina: 1