Scheduled task toevoegen via internet?

Pagina: 1
Acties:

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:28
Ik wil graag via internet (browser) de mogelijkheid hebben om een scheduled taks toe te voegen in windows. Liefst wel via poort 80. Weet iemand een programma waarmee dit mogelijk is?

Het gaat erom dat ik programma's wil toevoegen om op te nemen met IUvcr. Die plant zijn taken met de Windows taakmanager dus dan zou het mooi zijn als ik op mijn werk een TV-programma kan opnemen als ik weet dat ik moet overwerken (wat regelmatig gebeurt).

Kent iemand een programma waarmee dit mogelijk is?

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je bent op zoek naar een utility, dus verplaats ik je topic eventjes naar Software Algemeen

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

praktisch elke remote tool kan dit. maar ik denk dat je dan probs hebt met een firewall op werk (genoeg topics over dit). wil je alleen commandline toegang is misschien vshell wat voor je.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 13:07 ]

Verwijderd

Je zou het kunnen proberen met VNC dit werkt webbased via java en je kunt het zo downloaden via www.realvnc.com ook kun je der alle documentatie over het configureren ervan vinden

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:28
RealVNC-gebruikte ik inderdaad al maar ik betwijfel of dat lekker werkt op een internetverbinding met een upload van 128kb. Met mijn 100mb netwerkverbinding gaat het wel lekker maar soms ook niet. Ik hoopte dat er een meer basic-uitvinding was in de vorm van een programma met een ingebouwd webservertje.

Ik heb ook al op Tucows gezocht maar ik kan niet echt iets vinden.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Misschien dat Radmin dan een optie is dit werkt sneller dan Realvnc
Pagina: 1