Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik neem aan dat je het over Internet Explorer hebt? Welke versie? Heb je admin rechten op die XP PC?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja ik heb het over IE, 6.0/6.1 is het.
Heb de admin rechten (is mn eigen pc).
Heb de admin rechten (is mn eigen pc).
mja, beetje onvolledig dus..
In ieder geval updaten, als je de laatste versie nog niet hebt; werkt soms voor de meest verbazingwekkende problemen
Heb je SP's er ook opstaan? Geen (slechtwerkende) popupkillers?
Anders misschien toch ff verwijderen en opnieuw installeren, wellicht is de programmatuur gewoon een beetje brak geworden.
In ieder geval updaten, als je de laatste versie nog niet hebt; werkt soms voor de meest verbazingwekkende problemen
edit:
Moest dat nou, zo er ineens voor posten?
Moest dat nou, zo er ineens voor posten?
Anders misschien toch ff verwijderen en opnieuw installeren, wellicht is de programmatuur gewoon een beetje brak geworden.
[ Voor 46% gewijzigd door MadMurdock op 17-11-2003 10:54 ]
-> Problemen m.b.t. IE horen in Software Algemeen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
LOL idd je hebt gelijk, het is de (te goed werkende) pop-up killerMadMurdock schreef op 17 november 2003 @ 10:52:
mja, beetje onvolledig dus..
edit:
Moest dat nou, zo er ineens voor posten?![]()
Shift+click, makkelijke oplossing
Wabbawabbawabbawabba
En dat werkt idd ook (ook als ik de popup killer op "high" heb staan (ad popup filter is het btw)
Dank u allen
Pagina: 1