Toon posts:

(net) xppro en xphome

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij een kennis bezig met de netwerk tussen Win XP Pro en Win XP Home.
ze vinden mekaar maar ik kan niet inloggen!! :?
ze geven alleen maar aan dat ik als gast kan inloggen!! log ik in dan krijg ik een fout melding dat ik geen rechten en toegang heb...

weet iemand waarom ik alleen als gast kan in loggen en waarom ik een foutmelding krijgt!!!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Maak eens op bijde machines dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord aan, wellicht helpt dat ?

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gast account staat standaard gedeactiveerd, tenminste in Win2K. Als het goed is kun je dat bij gebruikersrechten instellen (in configuratiescherm)

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 17 november 2003 @ 10:24:
Maak eens op bijde machines dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord aan, wellicht helpt dat ?
dat kan ik proberen maar ik kan als op de andere pc klikt en dan de login lijst krijgt
kan ik niet wisselen van login naam!!

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
ik heb zowel xp home als pro en win2k pro en server en winnt en win98se in m'n netwerk door elkaar draaien, maar zodra ik overal identieke accounts aanmaak, of voor vrienden gewoon een account met een wachtwoord en gebruikersnaam op mijn win2k bakken dan lukt het altijd,
dus als ik jou was zou ik, zeker gezien het een vaste thuis situatie is, overal identieke gebruikers accounts aanmaken, dan zou het in principe moeten werken

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:08

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde tips over gelijke user/pass aanmaken.
Verder het dringend verzoek om te stoppen met elke zin af te sluiten met een overdaad uitroeptekens !!!
Nu ik toch zo aan het zeuren ben, meteen ook maar het verzoek volgende keer een iets pakkendere topictitel te verzinnen ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Moet je 'm wel slotten B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.