Toon posts:

ARCserve disaster recovery

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zonet ArcServe geinstalleerd. Nu was de bedoeling om ook de Disaster Recovery module te installeren. Op een gegeven moment moet je dan diskettes maken. Eerst wordt een diskette gevraagd die dan als de "ArcServe Disaster Recovery Disk" dient. Deze wordt succesvol gemaakt, maar dan moeten de bootdisks voor Windows 2000 worden aangepast. (Er draait dus Windows 2000 Server op deze bak). Waarom wordt er dan gevraagd om de diskettes van Windows NT? (Ik neem aan dat ze hiermee 4 bedoelen).

In de handleiding is het heel globaal omschreven maar staat niet echt iets bruikbaars in. Op google is ook niets te vinden.

Help?

Alvast bedankt

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Omdat 2000 nog steeds NT is he ;). Ze bedoelen dus met NT gewoon 5, en niet 4.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik, maar als ik met het commando makeboot diskettes aanmaak, die dus voor nt5 zijn dan krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding

Verwijderd

Topicstarter
de foutmelding isvoor de duidelijkheid, plaats een windows nt boot diskette

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand me helpen??

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Je hebt wel ArcServe 2000 neem ik aan?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 10:19:
de foutmelding isvoor de duidelijkheid, plaats een windows nt boot diskette
offtopic:
Wil je alsjeblieft niet zo snel je topic weer onder de aandacht brengen, je bent niet de enige met een vraag ;)
De edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) kan je gebruiken als je binnen 24 uur iets hebt toe te voegen en niemand anders heeft gereageerd :)

edit:
En om je wat op weg te helpen: of je er wat aan hebt is een tweede maar de NT4 bootdisks zijn te vinden microsoft.com en in de WOS FAQ

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 18-11-2003 12:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1