Ik deed vanmorgen de computer aan toen stond er Boot failure from previous device.. Daarna deed die niks meer. Ik draai een multiboot systeem met windows me & windows xp. Ik heb in bios al de opstartvolgorde veranderd alleen dan krijg ik niks te zien, behalve een knipperend streepje. Ik kan via een opstartdiskette van xp wel in dos komen maar niet in windows....
Corrupte bootsector? Sinds wanneer is dat gebeurd? Zomaar ineens? Heb je de Repair functie van XP al geprobeerd? (gewoon met XP setup CD booten, rest wijst vanzichzelf uit). Ziet de boot.ini er goed uit? Hoe is de schijf ingedeeld? Welke partities? FAT32/NTFS? Waar staan de OS'sen?
kon ook nog wel eens zijn dat je HD niet helemaal lekker in je kabels hangt. Vanwege de device melding die je krijgt... Heb je dat ook al nagekeken?
zomaar ineens gebeurd, Me staat op C: XP op D: Zijn beide ingedeeld in fat32 en 1 partitie in ntfs. Al 100 dagen ofzo staat deze configuratie...
Repair functie al geprobeerd? Dit zou het probleem moeten verhelpen. Als dat niet lukt, boot dan met de XP setup CD en duik de Recovery Console in (in de Nederlandse versie van WinXP heet dat Herstelconsole geloof ik) en voer dan de volgende commando in: FIXBOOT
de stekkers zitten goed in de harde schijf en bij de repair functie vindt hij 1 installatie alleen dat is de verkeerde.....
Pagina: 1