Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Workforce, je was me voor
Je doet je naam eer aan
[ Voor 27% gewijzigd door The_Greater op 17-11-2003 08:02 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Ik had het namelijk net nog, niet bereikbaar gedurende minstens een half uur...
De problemen zouden idd opgelost zijn maar als je goed gelezen hebt staat er momenteel een server in de testbank welke de boosdoener gaat vervanger. (Als ik het zelf goed gelezen heb)Fire69 schreef op 17 november 2003 @ 08:03:
Het probleem zou nu dus moeten opgelost zijn?
Ik had het namelijk net nog, niet bereikbaar gedurende minstens een half uur...
Dus het kan af en toe gebeuren dat GOT eruit ligt en dit terwijl het Spongebob weekend voorbij is.
[ Voor 3% gewijzigd door Hugo op 17-11-2003 08:07 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
NOOOOO!!! Spongebob weekend voorbij!!!WorkForce schreef op 17 november 2003 @ 08:06:
[...]
De problemen zouden idd opgelost zijn maar als je goed gelezen hebt staat er momenteel een server in de testbank welke de boosdoener gaat vervanger. (Als ik het zelf goed gelezen heb)
Dus het kan af en toe gebeuren dat GOT eruit ligt en dit terwijl het Spongebob weekend voorbij is.
enne ik had het vanochtend ook ff maar nu functioneert het weer, dus ik vind het allemaal best
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()