Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

got down??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 21:30
in de nacht van Zondag 16 nov en maandag 17 nov, was er een downtime hier. Dat wil zeggen, ik kreeg hier op me scherm dat my_sql ofzo niet kon bereiken en dat ip 192.169.1.4 niet bereikbaar was, Deze downtime was er tot een paar minuten geleden.

Klopt dit?? dat GoT even down was??

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:52
Er zijn idd wat problemen. Zie hier

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 13:56
Ja, even. Je had het hier wel even kunnen lezen waarom.

Workforce, je was me voor

edit:

Je doet je naam eer aan :)

[ Voor 27% gewijzigd door The_Greater op 17-11-2003 08:02 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46
Het probleem zou nu dus moeten opgelost zijn? :?
Ik had het namelijk net nog, niet bereikbaar gedurende minstens een half uur... :'(

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:52
Fire69 schreef op 17 november 2003 @ 08:03:
Het probleem zou nu dus moeten opgelost zijn? :?
Ik had het namelijk net nog, niet bereikbaar gedurende minstens een half uur... :'(
De problemen zouden idd opgelost zijn maar als je goed gelezen hebt staat er momenteel een server in de testbank welke de boosdoener gaat vervanger. (Als ik het zelf goed gelezen heb)

Dus het kan af en toe gebeuren dat GOT eruit ligt en dit terwijl het Spongebob weekend voorbij is.

[ Voor 3% gewijzigd door Hugo op 17-11-2003 08:07 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
WorkForce schreef op 17 november 2003 @ 08:06:
[...]

De problemen zouden idd opgelost zijn maar als je goed gelezen hebt staat er momenteel een server in de testbank welke de boosdoener gaat vervanger. (Als ik het zelf goed gelezen heb)

Dus het kan af en toe gebeuren dat GOT eruit ligt en dit terwijl het Spongebob weekend voorbij is.
NOOOOO!!! Spongebob weekend voorbij!!! :'(

enne ik had het vanochtend ook ff maar nu functioneert het weer, dus ik vind het allemaal best :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

Geen software fout dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.