Toon posts:

[MSN Msgr] Twee accounts tegelijk? *

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouw en mijn dochter delen 1 computer, ze hebben ook allebei een hotmail adres en daarom willen ze ook msn gebruiken.
Maar MSN start maar 1 keer op met 1 van deze 2 namen, hoe kan ik dat zo instellen dat ze allebei tegelijk online komen, bv met 2x MSN of is er ook een andere mogelijkheid.
Ik ben een leek op het gebied van MSN en heb ook al gezocht op Tweakers maar ik kon eigenlijk niks vinden wat duidelijkheid verschaft.
Wie kan mij helpen????

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 18:50

Tux

Is het niet mogelijk om ze elk een eigen profiel te geven? Want MSN heeft in elk profiel aparte instellingen. Maar tegelijk online is niet echt makkelijk tenzij je een andere msn client hebt,

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 09:02
kijk op http://www.mess.be naar MSN Polygamy

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kleine titeledit 'MSN' --> '[MSN Msgr] Twee accounts tegelijk?', lijkt me iets duidelijker :P

Ontopic: dus twee keer msn messenger tegelijkertijd op 1 PC?

Klik lijkt best wat te geven, maar goed: je kunt een programma als Trillian installeren voor de tweede account :)

edit:

Idd of iets als poligamy (nooit mee gewerkt, geen idee of dat wat is).
offtopic:
Trouwens lijkt het overgrote deel van de tools 'om te zieken' van die belgische site te zijn verdwenen, we hebben die site tijden geweerd maar dat lijkt zo op het eerste gezicht niet meer nodig. Of ik ben blind :+

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 16-11-2003 22:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 22:43:
Mijn vrouw en mijn dochter delen 1 computer, ze hebben ook allebei een hotmail adres en daarom willen ze ook msn gebruiken.
Maar MSN start maar 1 keer op met 1 van deze 2 namen, hoe kan ik dat zo instellen dat ze allebei tegelijk online komen, bv met 2x MSN of is er ook een andere mogelijkheid.
Ik ben een leek op het gebied van MSN en heb ook al gezocht op Tweakers maar ik kon eigenlijk niks vinden wat duidelijkheid verschaft.
Wie kan mij helpen????
Misschien moet je verder kijken dan je neus lang is, dus ook op Google zoeken.
www.mess.be is een site met veel voor en over MSN.
Volgende keer een duidelijke topictitel verzinnen die de inhoud dekt aub. Bijvoorbeeld: [MSN] 2x MSN opstarten

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 17:41

megaleo

Special member

Wat voor OS gebruik je?
Als je XP hebt kun je 2 aparte profielen aanmaken en ze daarin allebei hun msnaccount automatisch laten opstarten.
En dan kunnen ze ook allebei online staan. Want je kunt in XP wisselen tussen profielen.

Verwijderd

waarom zouden ze allebei tegelijkertijd online willen als er maar 1tje achter kan zitten ? maar zoals Tux zegt gewoon 2 profielen nemen mits er xp op draaid

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 20:44

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Jullie willen met twee man tegelijk MSN op dezelfde PC? Zitten ze dan ook tegelijk achter dezelfde PC?

Indien vorige vragen met JA beantwoord kunnen worden, dan heb jij een 'polygamy patch' nodig. Deze kun je gewoon met Google vinden, maar hier is alvast een site.

Indien je NEE zegt, want ze gaan wel na elkaar op de PC maar MSN logt vervelend genoeg automatisch in bij het opstarten, dan moet je in de opties van MSN even de tabbladen doorlopen om je wensen in te stellen. Misschien is het ook wel een idee om 'wachtwoord onthouden' uit te schakelen in het inlogvenster, want als die aan staat in combinatie met de optie 'opstarten met Windows' in het Optiescherm van MSN zal deze elke keer bij het opstarten van de PC inloggen onder hetzelfde account. En dat is niet wat jij wilt want je hebt met een tweetal en niet een enkele gebruiker te maken.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-04 22:33
je kunt eventueel ook nog de dMSN client proberen (www.dmsn.nl) 2 keer online in 1 programma.

Verwijderd

trillian,dmsn en andere clients doen het toch niet meer na die gedwongen update van messenger die al zo veel besproken is?

correct me if i am wrong....

.ik kan het wel ff opzoeken maar ik ben te moe en te lui nouw. morgen is weer een dag...

oke oke hier dan.:

News.com bericht dat de update naar MSN Messenger, die Microsoft verplicht stelt aan alle gebruikers, ook meteen programma's als Trillian van het netwerk blokkeert. Volgens Microsoft moet de upgrade doorgevoerd worden in verband met een 'veiligheidsprobleem', maar verdere details daarover wilde een woordvoerder niet vrijgeven. Wel zei hij dat Microsoft zeer bereid was te onderhandelen over contractuele overeenkomsten met ontwikkelaars van andere messagingsoftware, maar hij kon niet garanderen dat deze na de deadline van 15 oktober allemaal nog toegang zouden kunnen krijgen tot het MSN netwerk. Als Microsoft Trillian en anderen volledig zou weren van haar instant messaging systeem, zou dat op zijn minst opmerkelijk zijn. Zo'n drie jaar geleden klaagde het bedrijf immers AOL aan, nadat die de toegang tot de AOL Instant Messaging dienst vanuit MSN Messenger blokkeerde bla bla bla......

nieuws: MSN Messenger upgrade blokkeert Trillian

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 22:59 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die's wel leuk, maar die is niet voor alle MSN-versies te krijgen, en is ook nog versie afhankelijk (heb me rotgezocht en niet gevonden naar een 6.0.0.2 versie destijds). Persoonlijk vind ik de jnrzloader beter werken

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
edit:

Idd of iets als poligamy (nooit mee gewerkt, geen idee of dat wat is).
PolyGamy is niets anders dan een dllfile die het mogelijk maakt dat je meerdere keren de messenger executable kan opstarten :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
G33rt schreef op 16 november 2003 @ 23:10:
[...]

PolyGamy is niets anders dan een dllfile die het mogelijk maakt dat je meerdere keren de messenger executable kan opstarten :)
Das ook niet helemaal waar. Die polygamy of multi msn is een patch voor msnmngr.exe. Ik gebruik het zelf succesvol met msn 6.0.0602. Nadeel is dat je dan meestel geen andere patches voor msn kan gebruiken. Ik krijg het niet werkend met een "invisible login" patch.

[ Voor 16% gewijzigd door Noork op 16-11-2003 23:18 ]

Verwijderd

MSN Messenger en windows messenger, kan je allebei tegelijk starten.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Noork schreef op 16 november 2003 @ 23:17:
[...]

Das ook niet helemaal waar. Die polygamy of multi msn is een patch voor msnmngr.exe. Ik gebruik het zelf succesvol met msn 6.0.0602. Nadeel is dat je dan meestel geen andere patches voor msn kan gebruiken. Ik krijg het niet werkend met een "invisible login" patch.
Ik meen me te herinneren dat het bij versie 4.7 (sindsdien heb ik het niet meer gebruikt) het nog zo was dat het een dll was, maar klaarblijkelijk is het toch anders :)

Verwijderd

Topicstarter
ik wil jullie bedanken voor alle aangedragen oplossingen en heb besloten om over te stappen naar Trillian
Pagina: 1