Toon posts:

Internet explorer traag na installeren ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier niet een ander topic over kunnen vinden, waarschijnlijk omdat de zoektermen daarvoor te universeel zijn, maar als hier al een topic over bestaat en iemand heeft daar een link naar, geef me die dan aub.

Mijn probleem is als volgt.
Ik heb mijn computer compleet opnieuw geinstalleerd en hij draait razend snel. Dan zet ik m'n ADSL van xs4all pakketje erop, met de KPN install cd en mijn explorer gaat ineens ontzettend traag.

Zijn er meer mensen die dit (gehad) hebben, en/of weten waar het door komt?

Mijn computer specificaties zijn bij deze niet echt nodig, daar ik hetzelfde probleem op een compleet andere computer ook tegenkwam. De enige overeenkomst bij beide is dat er Windows 2000 op staat.

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 01:06
Gebruik je proxy of automatisch configuratie script?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Alles is automatisch gegaan... Ik heb zelf niet (handmatig) een proxi ingesteld.

Het is dus niet zo dat de schermopbouw of download langzaam gaat, maar bijvoorbeeld het selecteren van tekst en het scrollen over het scherm... Alsof mijn GForce4 te langzaam is... Nou, mooi niet dus...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 21:48 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:14

Korakal

Up up up!

Je hebt een softwarematig probleem, dus move'je naar Software Algemeen :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:03
Is het niet toevallig zo dat je videokaart drivers weg schijn, scrollen van de pagina gaat dan haperig.
Je zou bij beveiling tabbald van IE alle omgevingen op standaard niveau kunnen zetten om te kijken of dat helpt.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de informatie, maar het helpt niet...

Aangezien het niet aan mijn computer ligt (zie eerdere post), kan ik het me haast niet voorstellen dat niemand (tot nu toe) dit probleem herkent.

Ik wacht nog even wat verdere opties van de tweakers af.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

Heb je ADSL over ethernet of over USB, dan kan iig schelen, aangezien het over ethernet in principe heel erg snel gaat, dus ook het starten van IE (tenminste overal waar ik het geïnstalleerd heb)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 01:06
Probeer anders ff Explorer er ff opnieuw op te knallen. Misschien helpt het.....

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het er al af kon krijgen :)

Ik heb ethernet ADSL en echt alleen het bekijken in IE gaat als een slak, het downloaden van de pagina valt wel mee en het downloaden buiten IE gaat als een speer...
Het zijn echt alleen de bovengenoemde punten die langzaam gaan, verder is echt alles meer dan prima...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Niet toevallig nog iets anders geinstalleerd zoals Norton Internet Security 2004 ofzo?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ook niet... Tevens niet op die andere computer waar ik exact hetzelfde pakketje op installeerde...
Toen ik nog bij chello zat had ik hier ook geen last mee...
Pagina: 1