Insert vies grapje hier
Verwijderd
Sorry, misschien een domme vraag, ik heb geen computer-speakers.
Maar wat is een Sub9 aansluiting?
Maar wat is een Sub9 aansluiting?
ik weet zelf ook niet of het wel zo heet maar het staat er nou eenmaal bij
tis een soort vergrootte ps2 aansluiting maar dan 9 pins en hij gaat meteen m'n subwoofer in
tis een soort vergrootte ps2 aansluiting maar dan 9 pins en hij gaat meteen m'n subwoofer in
Insert vies grapje hier
S-video??Rubberenkip schreef op 16 november 2003 @ 21:17:
ik weet zelf ook niet of het wel zo heet maar het staat er nou eenmaal bij
daar lijkt het idd ook wel op maar dan net 2mm breder in doorsnede en svhs is geloof ik 4pins
Insert vies grapje hier
merk/type???
je hebt hier wel een nieuwe topic geopend, maar zonder meer info zullen ze je hier waarschijnlijk ook niet kunnen helpen...
je hebt hier wel een nieuwe topic geopend, maar zonder meer info zullen ze je hier waarschijnlijk ook niet kunnen helpen...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
weet je zeker dat dat sub9 heet? Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik weet wel dat er SubD9 bestaat, dat is een compoort-connector. Dan heb je ook nog de ps2-aansluiting, dat is mini-DIN en vroegere toetsenborden waren "gewoon" DIN. Die laatste wordt nog steeds gebruikt bij MIDI-apparaten... is het niet een of andere custom connector? Ik heb wel eens bij een 2.1 setje zo'n aansluiting (net iets groter dan ps2) gezien om van sub naar satelites te gaan.
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
ik was zelf ook op zoek naar zoiets en kwam toevallig dit useless topicje tegen dus
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
nog maar weer een schopje 
eidelijk gevonden, der hoorde nog een verloopstuk aan, daar komen de gebruikelijke av (rood wit geel) kabels en een 12v voedingsstekkertje aan. Tis jammer dat k geen digicam of wat dan ook heb, anders had k er een foto van gepost...
eidelijk gevonden, der hoorde nog een verloopstuk aan, daar komen de gebruikelijke av (rood wit geel) kabels en een 12v voedingsstekkertje aan. Tis jammer dat k geen digicam of wat dan ook heb, anders had k er een foto van gepost...
Insert vies grapje hier
Pagina: 1