Toon posts:

Geluidschema kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten ben ik mijn geluidschema kwijt van Windows XP prof.
Bij het configuratie gebeuren staat bij geluiden het window-standaard schema ingesteld. Als windows is opgestart doet hetb geluid het verder goed.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:56

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Is bij de actie "windows aanmelden" of "windows opstarten" wel een luidsprekertje aanwezig? En bestaat het aangeroepen bestand nog wel in je windows/media-map?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Deviliuz,

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen waar een topic aan moet voldoen, deze kan je teruglezen in de diverse Frequently Asked Questions aanwezig op dit forum. De 3 meest belangrijke punten zijn echter:

• Geef in je topicstart zoveel mogelijk relevante informatie - denk hierbij aan het OS wat je drait, wat is er gebeurds sinds dit probleem, en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk.

• Geef aan in je topicstart wat je zelf al geprobeerd hebt - wat heb je bijvoorbeeld al gezocht op GoT, of bij Google? Wat vond je daar? Wat werkte er niet aan je oplossingen?

• Gebruik een duidelijke topic titel - nu is die van jou wel duidelijk, maar hierin hoort ook nog het OS (zie ook de WOS Policy boven aan dit forum)_.

Omdat je topic niet echt getuigd van enig eigen iniatief, sluit ik je topic. Open gerust een nieuw topic waarin je de bovenstaande punten meeneemt :)

Dit topic is gesloten.