Toon posts:

MSOffice NL en MSOffice op 1 WinXP installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mogelijkheden om op 1 Windows installatie 2 installaties te doen van MSOffice voor 2 gebruikers?

Ik heb hier een zwaar gestresste vrouwelijke gebruiker zitten die zo scheel is dat ze 1:het mapje Microsoft Office onder het startmenu niet kan vinden, en 2:zodra ik dan maar MSWord voor haar heb opgestart helemaal begint te briezen dat ze commando's niet kan vinden omdat ze in het engels zijn. Dat ze daarna begint te mekkeren dat de Clipart folders leeg zijn, en de online clipart browser van Microsoft zo traag is als dikke stront door een rietje laat ik er nog maar even buiten.

Ik ben dat vrouwelijke gedram en onozelheid een beetje beu, en wil dus een account voor haar aanmaken op een Windows XP Pro installatie, waarbij mijn eigen account een MSOffice ENG heeft, en haar account een MSOffice NL heeft.

Ik wil geen multi OS systeem om dit voor elkaar te krijgen, dan legt ze maar wat geld van de wekelijkse kledinguitgaven in haar eigen toekomstige PC.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:56
Goh Gordijn, zo'n topic van jou :+.

Maarre, waarom zou het niet mogelijk zijn? Op mijn werk draaide ik vier verschillende office-versies naast elkaar, waaronder één Engelse, dus dit zal ook geen probleem opleveren.

Verwijderd

Topicstarter
ddc schreef op 16 november 2003 @ 18:49:
Goh Gordijn, zo'n topic van jou :+.

Maarre, waarom zou het niet mogelijk zijn? Op mijn werk draaide ik vier verschillende office-versies naast elkaar, waaronder één Engelse, dus dit zal ook geen probleem opleveren.
Laten we zeggen dat ik diep respect heb voor systeembeheerders met vrouwelijke collega's in het bedrijf die een computer mogen aanraken.

Gaat dit geen problemen opleveren met *.dll's in verschillende talen. Niet dat ik straks een functie van Office gebruik en ik een dialoogscherm in 2 talen ga krijgen.

De versie van Office is 2003

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 18:53 ]

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:56
Die problemen heb ik nooit gehad iig. Ik had ook Office 2003 Engels (Excel) en verder nog Office 97 (Outlook), Office 2000 (Access, Visio) en Office XP (Word) tegelijk in gebruik.

Het probleem wat jij beschrijft had ik wél toen ik Internet Explorer 6 Nederlands op Windows 2000 Server Engels ging installeren *D.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ddc schreef op 16 november 2003 @ 18:53:
Die problemen heb ik nooit gehad iig. Ik had ook Office 2003 Engels (Excel) en verder nog Office 97 (Outlook), Office 2000 (Access, Visio) en Office XP (Word) tegelijk in gebruik.

Het probleem wat jij beschrijft had ik wél toen ik Internet Explorer 6 Nederlands op Windows 2000 Server Engels ging installeren *D.
Ik denk echter dat hij zowel een engelse als een nederlandse word wil installeren. Wat jij omschrijft zijn echter verschillende programma's uit verschillende offices :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 16 november 2003 @ 20:49:
[...]

Ik denk echter dat hij zowel een engelse als een nederlandse word wil installeren. Wat jij omschrijft zijn echter verschillende programma's uit verschillende offices :)
Juistem, 2 aparte installaties van hetzelfde product maar in 2 verschillende talen. :)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 19:33

grimson

domeingrommer

Volgens mij kan dat maar dan moet je de MultiLanguage Office kopen.
Microsoft heeft een versie van Office die je als basis (geloof ik) in Engels installeert en dan kan je extra taalpakketten installeren.

Ik denk niet dat je 2x gewoon office kan installeren ieder een andere taal zelfde versie.
http://www.microsoft.com/...ltilingual/muipackfaq.asp

[ Voor 11% gewijzigd door grimson op 16-11-2003 21:12 ]

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
Als ik het goed heb kun je met 1 office install voor meedere talen kiezen. Bij mij op school is het in ieder geval zo dat je met een programma de taal van office in kan stellen, spaans frans engels nederlands enz.

Hoe dat verder werkt weet ik niet :+ maar het kan in ieder geval, maa rof het op de door jou aangegeven manier kan wete ik niet :)

Last.fm
Films!

• G33rt
Misschien kan dit MSKB artikel je nog iets met het MultiLanguagePack helpen. Let wel: er is geen losse download voor het MUI, je moet een Office kopen waar ie in zit :)
sv3n schreef op 16 november 2003 @ 21:28:
Als ik het goed heb kun je met 1 office install voor meedere talen kiezen. Bij mij op school is het in ieder geval zo dat je met een programma de taal van office in kan stellen, spaans frans engels nederlands enz.

Hoe dat verder werkt weet ik niet :+ maar het kan in ieder geval, maa rof het op de door jou aangegeven manier kan wete ik niet :)
meestal zijn dat soort dingen voor alle users, en dat wil Gordijnstok niet geloof ik :)

[ Voor 53% gewijzigd door G33rt op 16-11-2003 21:31 ]

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
G33rt schreef op 16 november 2003 @ 21:29:
Misschien kan dit MSKB artikel je nog iets met het MultiLanguagePack helpen. Let wel: er is geen losse download voor het MUI, je moet een Office kopen waar ie in zit :)

[...]

meestal zijn dat soort dingen voor alle users, en dat wil Gordijnstok niet geloof ik :)
Wat maakt het uit dat het voor alle users is :? Je kunt gewoon de taal instellen die je wilt, dan willekeurig office programma starten en het is in de gewenste taal :)

Last.fm
Films!

• G33rt
sv3n schreef op 16 november 2003 @ 21:33:
[...]

Wat maakt het uit dat het voor alle users is :? Je kunt gewoon de taal instellen die je wilt, dan willekeurig office programma starten en het is in de gewenste taal :)
ah, ik dacht dat je tijdens de installatie bedoelde, gewoon een begripsfoutje van mijn kant dus :)
Pagina: 1