Toon posts:

Plz Help Download problem

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergisteren en gisteren mijn computer niet opgestart en vandaag check ik mijn Telemeter en wat zag ik
-->http://users.pandora.be/aeronix/tele2.JPG

Ik zou meer als 1 GB gedownload hebben en meer als 600 MB upload verbruikt hebben.

Ik weet echt niet hoe dit komt,weet iemand een oplossing want anders zit ik binnen de kortste keren op smallband.

Ik heb al met 3 virusscanners gescanned ,maar het werkt niet!!

Is er iemand van mij aan het downloaden,is het een virus,aub help!!!

Actieve verbindingen

Proto Lokaal adres Extern adres Status
TCP uw-zzpf2orpl2id:3295 baym-cs23.msgr.hotmail.com:1863 ESTABLISHED
TCP uw-zzpf2orpl2id:3775 207.46.108.80:1863 ESTABLISHED
TCP uw-zzpf2orpl2id:4131 webcluster1a.telenet-ops.be:ftp CLOSE_WAIT

Plz Help

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 18:44 ]

Verwijderd

Ik zie dat je nieuw bent hier. Ik raad je aan te beginnen met het lezen van de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Je geeft nogál weinig informatie, met deze gegevens kunnen we je moeilijk helpen. Leg bijvoorbeeld eens uit hoe je netwerk in elkaar steekt. Heb je nog meer computers? Hang je aan een router? ....

Kortom; meer duidelijkheid graag, dit is te vaag ":)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 18:34:
Ik zie dat je nieuw bent hier. Ik raad je aan te beginnen met het lezen van de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Je geeft nogál weinig informatie, met deze gegevens kunnen we je moeilijk helpen. Leg bijvoorbeeld eens uit hoe je netwerk in elkaar steekt. Heb je nog meer computers? Hang je aan een router? ....

Kortom; meer duidelijkheid graag, dit is te vaag ":)
Euhm hierboven staat een computer en beneden ook een die beneden is draadloos verbonden met boven doormiddel van een router...

Maar de computer beneden staat bijna nooit op dus.. ik weet het niet...

Plz help JSS

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

1x posten, dat iemand crosspost is genoeg hoor... En het valt meer op, als je een topicreport doet... Met dat handje bovenin (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif)...

Aan de topicstarter:
Ben je de enige thuis, die op internet zit? Of zijn er ook nog andere mensen, die zouden kunnen downloaden... En uploaden. Want dan zou het best nog is bij hun het 'probleem' kunnen zijn...

Gebruik je download programma's zoals KaZaA, eDonkey of eMule? Kortom, ligt al dat soort dingen even toe...

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2003 18:48 ]

Verwijderd

Lijkt het je dan niet erg voor de hand liggend dat die computer beneden voor het dataverkeer zorgt :?

Draai eens een virusscan en een anti-ad prog zoals Ad-Aware.

Verwijderd

Topicstarter
euhm die computer beneden staat weinig op...
en boven heb ik al gescanned met Ad-ware Norton en HouseCall

zou ik dit dan ook eens beneden meoten doen???

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 18:50:
euhm die computer beneden staat weinig op...
en boven heb ik al gescanned met Ad-ware Norton en HouseCall

zou ik dit dan ook eens beneden meoten doen???
Ach nee joh.... gewoon helemaal niets doen; dan kom je vast wel achter het probleem......

Even serieus: wat denk je zelf....
Hoe meer je probeert, hoe groter de kans dat je achter het probleem komt

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Maar iedere willekeurige buurman/vrouw/jongen/meisje zou via jou wifi router kunnen internetten. Zoek het daar eens voor de aardigheid, heb je wel een goede wep encryptie key in je wifi router geconfigureerd? Zo nee, doe dat eens, zo jah, wijzig die 3x per week, zodat brute force wep-hackers niet voldoende tijd hebben de juiste key te vinden...

Verwijderd

Topicstarter
ik had tot gisteren BearShare op mijn computer...
Maar ik had alle upload opties disabled...

Vandaag eraf gesmeten...

Maar op men modem zie ik de lichtjes recieving data en outgoing data heel veel flikkeren wat vroeger nog niet het geval was dus ik denk dat het niet een BearShare ligt..

Ik had onlangs ook New.Net op men computer irritating progje maar dat heb ik met Ad-Ware verwijderd dus ik zie echt niet wat het kan zijn...

En niemand anders zit hier op internet...
Kippenijzer schreef op 16 november 2003 @ 18:52:
Maar iedere willekeurige buurman/vrouw/jongen/meisje zou via jou wifi router kunnen internetten. Zoek het daar eens voor de aardigheid, heb je wel een goede wep encryptie key in je wifi router geconfigureerd? Zo nee, doe dat eens, zo jah, wijzig die 3x per week, zodat brute force wep-hackers niet voldoende tijd hebben de juiste key te vinden...
en euhm hoe zou ik dat dan wel moeten doen kan je ff uitleggen

Adminbreak:

Als je meerdere keren achter elkaar wil reageren, gebruik dan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif (de editknop), steeds achter elkaar reageren komt de overzichtelijkheid niet ten goede.

Daarnaast mag je wel eens zelf wat meer moeite doen, JSS heeft je eerder in dit topic ook al verwezen naar een stukje uitleg over hoe wij verwachten dat je je gedraagt en daar lijk je je tot op heden verrekte weinig van aan te trekken.

Breng daar verandering in, anders gaat je topic als nog dicht.

[ Voor 56% gewijzigd door Roelant op 16-11-2003 19:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb al men files al 3 keer gescanned met 3 verschillende virusscanners

sry dat ik er niet zoveel van ken hoor :|

het enige wat ik wil is een oplossing bereiken door mensen die mij mss willen helpen :?

mja als dat niet mag op een forum sry dan

On Topic:kan iemand mij uitleggen hoe ik men router dan kan beveiligen odat dit niet meer voorvalt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 19:09 ]

Verwijderd

TCP uw-zzpf2orpl2id:4131 webcluster1a.telenet-ops.be:ftp CLOSE_WAIT
ik zie daar ftp staan , misschien heb je een verborgen ftp server draaien ofzo.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Dan ligt daar het probleem waarschijnlijk niet. Weet je zeker dat Kazaa niet open staat?
offtopic:
De Admin's proberen je op het goede spoor te zetten, het heet hier dan ook niet voor niets "Gathering of Tweakers". Ook zitten we hier niet op MSN, dus het is wel zo duidelijk om hier gewoon Nederlands te praten (met leestekens). Lees anders dit ( Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ) nog even door. Succes!

edit:
Door bovenstaande post schiet me iets binnen, het kan dus zijn dat je op de achtergrond verborgen processen heb draaien. Start eens op in veilige modes en kijk of je dan ook nog die traffic heb.

[ Voor 26% gewijzigd door Bobje op 16-11-2003 19:18 ]

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 12:15

Tux

Misschien moet je in het beheer van je wireless router eens kijken hoeveel DHCP leases er zijn uitgegeven. Als dat er meer zijn dan het aantal pc's dan heb je de oorzaak te pakken :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
On Topic:kan iemand mij uitleggen hoe ik men router dan kan beveiligen odat dit niet meer voorvalt
Heb je de gebruiksaanwijzing van je Router al doorgepluist?
offtopic:
Zoals ik en Roelant al zeiden, je moet de forumregels even doorlezen. Daar staat ook in dat er geacht wordt dat je zelf ook dingen doet. Waarom zouden anderen zich inspannen als je zelf niks uitvoert?

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry ,

had het niet gelezen excuseer mij...

en hoe kan ik die webcluster, ftp beëndigen :?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 19:53 ]

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als ik me goed herinner gebruikt BearShare het gnutella protocol. Dit is een serverloos netwerk, het enige wat de clients aan elkaar bindt is lijsten bijhouden met ipadressen van andere cliënts en die lijsten aan elkaar doorgeven.
Op het moment dat jij verbinding maakt met het netwerk zoekt het programma enkele andere cliënts op (jouw client heeft meestal een lijst met een aaantal betrouwbare clients staan om mee te beginnen), hij krijgt de lijst met clients van de andere gebruiker en jij komt in hun lijst. Dan begint hij verbindingen te maken naar andere clients op de lijst die hij gekregen heeft.
Zo word je verweven in het netwerk en bereikt uiteindelijk iedereen zo goed als iedereen.
dus als je het progje een uurtje laat draaien sta jij (je ip-adres) bij een hoop mensen op de lijst, en een hoop daarvan proberen om verbinding met je te krijgen.
Als jij je client afzet sta je nog steeds op die lijsten voor een tijdje en die mensen proberen met jouw verbinding te krijgen. Mede doordat het gnutella protocol niet heel erg efficient is kost dat je hopen dataverkeer. Zelfs zonder iets te down/uploaden doe je al snel verschillende KB/s dataverkeer. Doe dat gedurende enige tijd en je zit snel aan 600 MB upstream verkeer.

De mogelijkheid dat er nog iemand je verbinding gebruikt is ook aanwezig, zoals de posters hierboven al gemeld hebben.

ps: je moet me even vertellen hoe je dat doet trouwens: volgens de startpost heb je gisteren en eergisteren je computer niet opgestart en daarnet zeg je dat je bearshare er gisteren hebt afgesmeten :?

[ Voor 14% gewijzigd door The Bad Seed op 16-11-2003 20:06 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
ik heb BearShare er vandaag afgesmeten...

ik dacht dat het mogelijk dat was maar ik heb iets gevonden
WEBCLUSTER1a telenet-ops.be blijkt een worm te zijn heb ik vernomen maar ik kan hem niet van mijn computer krijgen... HouseCall,Norton,Ad-Ware,ZoneAlarm,

Hij blijft op men pc
en mogelijk is dat mede de oorzaak weet iemand of dit daadwerkelijk een worm is?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 20:18:
ik heb BearShare er vandaag afgesmeten...

ik dacht dat het mogelijk dat was maar ik heb iets gevonden
WEBCLUSTER1a telenet-ops.be blijkt een worm te zijn heb ik vernomen maar ik kan hem niet van mijn computer krijgen... HouseCall,Norton,Ad-Ware,ZoneAlarm,

Hij blijft op men pc
en mogelijk is dat mede de oorzaak weet iemand of dit daadwerkelijk een worm is?
Ehm..... je zegt aan de ene kant dat het een worm is maar je stelt daarna wel de vraag of het een worm is? Wat wil je nou?

Je hebt antivirussoftware gebruikt... die zou de naam van de worm/trojan/virus moeten aangeven. Daarmee kan je dan zoeken op internet hoe je die sh*t kan verwijderen. Bijvoorbeeld op http://www.norton.com

Maar webcluster1a lijkt me geen worm.....

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu al ongeveer 10 uur aan het zoeken voor een oplossing maar vindt nogaltijd nix :?

Ik weet niet wat het is soms -wilt 207.46.108.82:1863...
-dan komt die webcluster1a telenet-ops.be...
-...

ik kan het niet vinden waarom mijn pc voordurend download...

dank u iedereen voor de hulp :'(

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 20:44:
ik ben nu al ongeveer 10 uur aan het zoeken voor een oplossing maar vindt nogaltijd nix :?
Je kan wel zoeken, je kan wel vragen maar je moet ook wat doen met de dingen die je gevonden hebt en de dingen die je aangedragen worden...
Ik weet niet wat het is soms -wilt 207.46.108.82:1863...
-dan komt die webcluster1a telenet-ops.be...
-...
En nu in begrijpelijk Nederlands?
Wat bedoel je hiermee?

Verwijderd

Topicstarter
dat is het juist ik heb gevonden bij netstat in ms-dos dat er altijd iemand wil binnendringen en dat die webcluster1a telenet-ops.be wilt connecten met men pc maar ik vind op geen enkele virussite hier iets over... alleen op google een russische site --> http://uptime.ru/downtime.php?host_id=1613

maar daar begrijp ik niet echt iets van .

ik probeer maar wat kan ik allemaal doen om te weten waarom ik zoveel 'download zou hebben' maar niemand kan men vraag precies beantwoorden...

ik zoek gewoon de reden waarom ik op mijn telemeter zoveel download en upload heb zonder dat ik iets heb gedownload ,en ja ik heb al gezocht :O voor de zoveelste keer geloof mij gewoon is...

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 21:04:
dat is het juist ik heb gevonden bij netstat in ms-dos dat er altijd iemand wil binnendringen en dat die webcluster1a telenet-ops.be wilt connecten met men pc maar ik vind op geen enkele virussite hier iets over... alleen op google een russische site --> http://uptime.ru/downtime.php?host_id=1613

maar daar begrijp ik niet echt iets van .

ik probeer maar wat kan ik allemaal doen om te weten waarom ik zoveel 'download zou hebben' maar niemand kan men vraag precies beantwoorden...
Vind je het gek als je:
1) vage taal uitslaat en niet normaal Nederlands typt
2) geen antwoorden geeft op vragen die gesteld worden om je sitatie duidelijker voor ogen te krijgen
ik zoek gewoon de reden waarom ik op mijn telemeter zoveel download en upload heb zonder dat ik iets heb gedownload
Jah... dat is duidelijk. Alleen het ene moment heb je een worm en het volgende moment (binnen dezelfde post) vraag je je af of je een worm hebt.

Als JIJ al geen duidelijkheid kan geven richting ons, houdt het helemaal op. Wij hebben GEEN kristallen bol waarin we kunnen zien wat er mis is bij jou. Wij moeten gebruik maken van jouw omschrijving etc. Als die niet duidelijk en niet volledig is, is het gewoon einde verhaal.....
en ja ik heb al gezocht :O
Duidelijk
voor de zoveelste keer geloof mij gewoon is...
Weer zoiets.... Wat zeg je hier nou? Wat bedoel je?

Wees eens DUIDELIJK

Verwijderd

Topicstarter
OK. Opnieuw

Ik raak 2 dagen mijn computer niet aan.
Ik controleer mijn Telemeter
(Meter waarop ik kan zien hoeveel ik gedownload heb per dag en hoeveel dat ik geupload heb per dag).

Ik zie tot mijn grote verbazing dat ik meer als 1 GB zou gedownload hebben 600 MB Upload zou verbruikt hebben op die 2 dagen.

Ik heb twee pc's waarvan 1 draadloos verbonden is met een router(Merk:Belkin).

Ik heb ook eventjes BearShare op mijn pc gehad. (Ondertussen al verwijderd)

Ik vind geen enkele oorzaak.

webcluster1a telenet-ops.be zie ik bij mijn netstat maar ik weet niet wat het is en na lang zoeken vond ik alleen een russische site-->http://uptime.ru/downtime.php?host_id=1613 maar echt duidelijk is die niet.

Ik zou dus graag dit probleem oplossen zodat ik geen ongewilde downstream en upstream op mijn Telemeter krijg.

Alles duidelijk :?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Duidelijk :)
Hoe heb je je router ingesteld? Mogen alleen bepaalde MAC adressen erop komen, of mag iedereen erop komen? In het geval van het laatste zou ikeens snel je router wat dicht gaan gooien.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 21:27:
OK. Opnieuw

Ik raak 2 dagen mijn computer niet aan.
Ik controleer mijn Telemeter
(Meter waarop ik kan zien hoeveel ik gedownload heb per dag en hoeveel dat ik geupload heb per dag).

Ik zie tot mijn grote verbazing dat ik meer als 1 GB zou gedownload hebben 600 MB Upload zou verbruikt hebben op die 2 dagen.

Ik heb twee pc's waarvan 1 draadloos verbonden is met een router(Merk:Belkin).

Ik heb ook eventjes BearShare op mijn pc gehad. (Ondertussen al verwijderd)

Ik vind geen enkele oorzaak.

webcluster1a telenet-ops.be zie ik bij mijn netstat maar ik weet niet wat het is en na lang zoeken vond ik alleen een russische site-->http://uptime.ru/downtime.php?host_id=1613 maar echt duidelijk is die niet.

Ik zou dus graag dit probleem oplossen zodat ik geen ongewilde downstream en upstream op mijn Telemeter krijg.

Alles duidelijk :?
My G*D..... :|

Ja, dat was al duidelijk..... al VRIJ VLOT

Maar hoe zit het nou met AL die vragen waarop je nog geen antwoord hebt gegeven?

Hieronder staat een hele waslijst waar je wat mee kan doen.... en dan heb ik nog niet eens het hele topic doorgespit.....
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 18:49:
Draai eens een virusscan en een anti-ad prog zoals Ad-Aware.
Dit heb je gedaan.

Wat zijn de resultaten?
Zijn die virusscanners ook een beetje lekker up-to-date?
Kippenijzer schreef op 16 november 2003 @ 18:52:
Heb je dat nou al gedaan? Zie de handleiding voor hoe dat moet.
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 19:13:
ik zie daar ftp staan , misschien heb je een verborgen ftp server draaien ofzo.
Wat is hierop uw antwoord?
bobje86nl schreef op 16 november 2003 @ 19:15:
Door bovenstaande post schiet me iets binnen, het kan dus zijn dat je op de achtergrond verborgen processen heb draaien. Start eens op in veilige modes en kijk of je dan ook nog die traffic heb.
Heb je dit al geprobeerd?
Tux schreef op 16 november 2003 @ 19:19:
Misschien moet je in het beheer van je wireless router eens kijken hoeveel DHCP leases er zijn uitgegeven. Als dat er meer zijn dan het aantal pc's dan heb je de oorzaak te pakken :P
Heb je dit al gechecked?

SAMENGEVAT: GA AAN DE SLAG MET DEZE GEGEVENS EN GEEF ONS DUIDELIJKHEID

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad daar ben ik het laatste halfuur mee bezig geweest maar ik geraak er niet echt goed aan uit...

bij MAC adress heb ik 00-30-BD-4A-3A-A5 is dit goed?

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
Welke provider heb je eigenlijk?

I'm not weird, I'm a limited edition

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

lowrider schreef op 16 november 2003 @ 21:41:
Welke provider heb je eigenlijk?
Gokje > zijn image staat op pandora.be welke verwijst naar TeleNet.be; wat overeenkomt met de TELEmeter ;)
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 21:38:
ja inderdaad daar ben ik het laatste halfuur mee bezig geweest maar ik geraak er niet echt goed aan uit...

bij MAC adress heb ik **-**-**-**-**-**-** is dit goed?
Ja! Door het hier te posten kunnen wij ook (weer) gebruik maken van je router :D
en zou het wellicht iets met MSN te maken kunnen hebben :?

[ Voor 28% gewijzigd door Spider.007 op 16-11-2003 21:49 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 21:38:

bij MAC adress heb ik **-**-**-**-**-** is dit goed?
Zou kunnen, MAC adres dat is zegmaar een naam voor bijvoorbeeld een netwerkkaart en dat soort dingen. Oftewel, als dat het adres van jou netwerkkaart is, ja dan is het goed.

[ Voor 3% gewijzigd door GeforceDDQ op 16-11-2003 21:51 ]

301SQN

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Hier komt toch geen mens uit.

Koppel eerst maar eens je PC van het internet los NADAT je alle mogelijke gratis virusscanners hebt gedownload en alle gratis anti-spywareprogramma's zoals zone-alarm en spybot.

Scan je PC tot je ogen dichtvallen en ga daarna nog eens verder. Niet eerder online komen tot je PC helemaal clean is en dan hier reageren. :)

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
OK

Antw. 1: Ik heb gescanned met Norton,HouseCall,Panda,Ad-Ware,...
(Allemaal up-to-date) hij vind geen virussen of worm's of wat dan ook.

Antw.2: De handleiding heb ik niet (sorry) ,ik zoek alleen hoe ik encryptie key
moet veranderen... dat zoek ik dus (Kan iemand mij daar mee helpen)
Merk:Belkin
Antw.3:Ik heb die verborgen ftp gezocht maar ik vind hem niet...

Antw.4:Zal ik doen :)

Antw.5:Men heeft 14 Security Log gedaan en er zijn DHCP's evenveel als pc's (2)

Ik hoop dat jullie hier iets van begrijpen.

Verwijderd

Topicstarter
telenet

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 21:55:
OK

Antw. 1: Ik heb gescanned met Norton,HouseCall,Panda,Ad-Ware,...
(Allemaal up-to-date) hij vind geen virussen of worm's of wat dan ook.

Antw.2: De handleiding heb ik niet (sorry) ,ik zoek alleen hoe ik encryptie key
moet veranderen... dat zoek ik dus (Kan iemand mij daar mee helpen)
Merk:Belkin
Antw.3:Ik heb die verborgen ftp gezocht maar ik vind hem niet...

Antw.4:Zal ik doen :)

Antw.5:Men heeft 14 Security Log gedaan en er zijn DHCP's evenveel als pc's (2)

Ik hoop dat jullie hier iets van bergrijpen.
Jaaaaaah..... we beginnen nu ergens te komen....

Okee, geen virussen of wat-dan-ook. Maar je zei eerst dat je een worm had :?

Tja, je kan 100x een Belkin router hebben maar welk type heb je dan? Met dat type kan je met google aan de slag. Ram het typenummer in en Belkin en Manual en met een beetje mazzel krijg je wel ergens een online handleiding.

Waar ga je nu pas met punt 4 aan de gang? Dat bericht is toch al een aardig tijdje geleden geplaatst....

Punt 5: er zijn dus niet andere pc's die gebruik maken van je router zo te zien. Da's al weer mooi.

Maar als je nu zelf eens het topic grondig doorleest en ALLE reacties gaat reageren op alle reacties, tips en vragen die je aangereikt zijn....

Doe nou zelf eens wat denkwerk en toon zelf eens wat initiatief....

[offtopic]
Verder is je al eens gewezen op de editfunctie: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Onderstaand bericht had je in je bericht daarboven kunnen plaatsen....

[ Voor 12% gewijzigd door WFvN op 16-11-2003 22:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok i'll try

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok, je hebt nu wel genoeg kansen gehad. Bij deze een officiële waarschuwing, en je topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.