Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Toshiba e330 pocket pc, en ik wil er een ( freeware !! ) programmaatje opzetten zodat je er foto's mee kunt bekijken.

Heeft iemand een suggestie voor zo'n programma?

En heeft iemand een idee hoe je uberhaupt foto's erop krijgt ? Ik kan wel programmaatjes installeren, maar filetjes heen en weer transferren lukt tot nu toe niet...

Ik heb het ding pas een dag, dus vandaar als mijn vragen een betje simpel overkomen.

Maar goed, alvast bedankt voor het antwoord !

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 17:56:
Ik heb een Toshiba e330 pocket pc, en ik wil er een ( freeware !! ) programmaatje opzetten zodat je er foto's mee kunt bekijken.

Heeft iemand een suggestie voor zo'n programma?

En heeft iemand een idee hoe je uberhaupt foto's erop krijgt ? Ik kan wel programmaatjes installeren, maar filetjes heen en weer transferren lukt tot nu toe niet...

Ik heb het ding pas een dag, dus vandaar als mijn vragen een betje simpel overkomen.

Maar goed, alvast bedankt voor het antwoord !
met activesync kun je er bestanden (en dus foto's) opzetten en er zit standaard een proggie op om foto's te kijken (van microsoft), maar je moet es je handleiding doorlezen....

if broken it is, fix it you should

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:24
Kijk ook eens op www.pocketpc-club.nl

-

Verwijderd

gewoon de pocketpc imageviewer gebruiken :?

werkt prima

Verwijderd

mijn ipaq 1915 had ook geen freeware image viewer, die 2210 van me pa wel, zelf gebruikte ik gewoon internet explorer ervoor, werkte ook. gebruik nu ACDsee

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ga je hier maar eens lekker uitleven. :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Pagina: 1