Vroeger...1-2 jaar geleden ergens toen winxp werd geintroduceerd. Was er sprake van een tabletpc. Dit was dan alleen een scherm met een zuinig cpu. Hier mee kon je dan via remote desktop en wireless lan overal in je huis kamer je pc bedienen. Nu zijn we een jaar of 2 verder maar het enige wat ik van tablet pc heb gevonden zijn eigen volledige laptops en kan het scherm alleen draaien. Zijn er ook producten die voor onder de 500 euro alleen het scherm aan bieden en dat je dan verbinding moet maken met een server, en die misschien een klein flash of ander medium reader bij zich dragen? ik weet zelf niet waar ik moet beginnen en eindi altijd bij een dood spoor. Ik wil namelijk een a4 formaat (of wat er op lijkt) om strips en boeken er op te lezen.
Philips heeft zo'n scherm enkelt een 400MHz cpu met iets van 64MB-R(A/O)M. Deze zal enkelt wel meer dan 500 euro kosten.
[ Voor 4% gewijzigd door Steefph op 16-11-2003 17:57 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Staat het niet gewoon tussen de producten van Philips op hun site?Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 17:59:
enig idee hoe het heet zodat ik het in een zoekmachine kan gooien
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik ben ooit hier op GoT een keer een fotosessie tegengekomen van zo'n ding op CeBIT. Die heb ik nog wel ergens, misschien dat het typenummer van de Philips op die foto's ergens duidelijk erop staat. Het ging ook om een speciale versie van Windows XP.
Op je vraag of zoiets onder de 500 euro beschikbaar is: ik gok van niet.
Op je vraag of zoiets onder de 500 euro beschikbaar is: ik gok van niet.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Schaf een 2e hands fujitsu stylistic 1200 of 2300 aan en je hebt alles in 1, contact maken naar de server kan via een draadloss netwerk
Verwijderd
Zo'n apparaat heet een smart display.
Philips heeft er ook één, zie URL
http://www.consumer.phili..._SU&productId=150DM10P_00
Deze apparaten zijn alleen erg prijzig helaas
, anders had ik er zelf al ééntje aangeschaft.
Philips heeft er ook één, zie URL
http://www.consumer.phili..._SU&productId=150DM10P_00
Deze apparaten zijn alleen erg prijzig helaas
Ik heb de fotootjes gevonden (ik weet de naam niet meer van de persoon die ze genomen heeft
), maar ook dit prototiepje kwam zonder sticker of gravure met een nummer oid.

Maar dit ding doet (deed?) precies wat jij wilde. Het is een draadloze terminal waarop je alles kon doen en de echte processorlast was voor de machine waarmee je verbonden was (basiswerking van terminal he). Je kunt zien dat hier een zekere Windows Mira op draait, het besturingssysteem voor dat ding.

Maar dit ding doet (deed?) precies wat jij wilde. Het is een draadloze terminal waarop je alles kon doen en de echte processorlast was voor de machine waarmee je verbonden was (basiswerking van terminal he). Je kunt zien dat hier een zekere Windows Mira op draait, het besturingssysteem voor dat ding.
[ Voor 30% gewijzigd door DUX op 16-11-2003 18:41 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
zijn die dingen van goud of zo. ze zijn duurder dan een laptop en kunnen minder. geen wonder dat het aan slaat het is gewoon te duur. koop een goedope laptop en dan kan je ook wireless winxp bedienen.
Omdat ze een touchscreen hebben misschienVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 18:41:
zijn die dingen van goud of zo. ze zijn duurder dan een laptop en kunnen minder. geen wonder dat het aan slaat het is gewoon te duur. koop een goedope laptop en dan kan je ook wireless winxp bedienen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Pagina: 1