Toon posts:

(TRIAL) 3ds max 6 aan het werk krijgen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me aangemeld voor het downloaden van de 3ds 6 max trial. na heel veel gedownload ging ik installeren. tot mijn verbazing moet ik een serial nummer invoeren, dat heb ik op 000-000000 gelaten. toen ik 3ds max opstartte gaf hij de foutmelding dat er geen license kon worden gevonden. ik heb een tijd gekloot met license borrowing ultitlity, daar moest je 3ds max opstarten en op complete license klikken als 3ds 6 was opgestart, maar die start niet op. Ik wil gewoon de 30 dagen werkende trial van 3ds 6 aan het werk krijgen, geen cracks e.d. kan iemand me helpen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Ik heb de trial ook even gedownload om uit te proberen of ik hetzelfde kreeg, maar bij mij werkt het wel gewoon. Als je de key op 000-000000 laat dan gaat de installatie gewoon goed. Daarna als je het programma normaal opstart moet je Run Product kiezen, dus niet één van die andere twee, aangezien je dan kiest voor een license oid. Daarna kon ik gewoon kiezen voor Software, OpenGL of Direct 3D en kon ik aan de slag.

Kijk eens of er geen oudere 3D Max software op je PC staat waardoor er conflicten kunnen ontstaan en installeer de trial gewoon eens helemaal opnieuw nadat je alles van 3D Max van je PC af hebt gegooit :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
moest jij die sample files en models downloaden om em te laten werken?

ik krijg die keuze niet. hij atart gewoon niet op. geen run product, maar een heuse license error

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij werkt. ik keek op de site van discreet, en er stond een bestand op mn pc waardoor 3ds het niet deed. Bedankt voor de moeite