Toon posts:

Call of Duty: vastlopers

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Call of duty blijf soms na een uurtje spelen hangen, het kan geen probleem met mijn hardware zijn want ik kan etmalen achterelkaar quaken ;) en heb net in 2 dagen Conflict Desert Storm II uitgespeelt.

Mijn hardware dan ff:
PIV 2,8ghz C
P4C800 Deluxe met 3com LAN
1gig Corsair mem
Sapphire Radeon 9700pro 128mb

Gebruik alle laatste drivers, met windows XP sp1:
Heb de omega catalist drivers die gebaseerd zijn op catalist 3.9

Ik vind trouwens nergens een log.

Oplossing zou zijn van AGP 8x naar 4x te gaan maar ik ga toch niet elke keer voor het spelen van CoD naar mijn BIOS, voor zoiets heb ik toch geen geld betaald :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 17:06 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12
merkbare snelheid van 4x AGP of 8x AGP is verwaarloosbaar
werkt ie als je hem op 4x AGP zet wel helemaal naar behoren?

Verwijderd

Topicstarter
Crash-Override schreef op 16 november 2003 @ 18:48:
merkbare snelheid van 4x AGP of 8x AGP is verwaarloosbaar
werkt ie als je hem op 4x AGP zet wel helemaal naar behoren?
Was een van de 2 oplossingen die ik op het net kon vinden, maar wat voor mij tot nu toe lukt is de catalyst 3.7 gebruiken! Dus voor mensen die searchen: gebruik 3.7 of 4.0 als die uit is en het probleem fixed.

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Zijn er hier ook mensen met een Geforce kaart waarbij het spel vast loopt, niet vlekkeloos werkt?
Het spel zelf heb ik normaal uit kunnen spelen, multiplayer heb ik tot voor kort ook normaal kunnen spelen maar sinds gisteren reboot hij spontaan tijden het MPen.
CoD blijft in beeld staan, alleen wel met vreemde kleuren (roze en zo). Heel vervelend, het is namelijk een heerlijk spel.

Specs: zie sig.

(dit heb ik btw ook in [rml][ Call of Duty] PC loopt vast *[/rml] gepost maar vond em hier beter passen).

• MaKK0
MaKK0 schreef op 17 november 2003 @ 15:52:
Zijn er hier ook mensen met een Geforce kaart waarbij het spel vast loopt, niet vlekkeloos werkt?
Het spel zelf heb ik normaal uit kunnen spelen, multiplayer heb ik tot voor kort ook normaal kunnen spelen maar sinds gisteren reboot hij spontaan tijden het MPen.
CoD blijft in beeld staan, alleen wel met vreemde kleuren (roze en zo). Heel vervelend, het is namelijk een heerlijk spel.

(dit heb ik btw ook in [rml][ Call of Duty] PC loopt vast *[/rml] gepost maar vond em hier beter passen).
ik heb naar aanleiding van de Activision help mijn hardware accelleration (geluid) op basic gezet.
Ik heb tot nu toe eenheel stuk langer kunnen spelen, ik laat hier wel weten of het helemaal verholpen is of niet.

edit:

Nopes, ook dit mocht niet baten... :'(

[ Voor 6% gewijzigd door MaKK0 op 17-11-2003 18:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
MaKK0 schreef op 17 november 2003 @ 17:22:
[...]

ik heb naar aanleiding van de Activision help mijn hardware accelleration (geluid) op basic gezet.
Ik heb tot nu toe eenheel stuk langer kunnen spelen, ik laat hier wel weten of het helemaal verholpen is of niet.

edit:

Nopes, ook dit mocht niet baten... :'(
Sound op 22khz zetten is ook een truukje wat wel eens wil helpen, hoewel het nu bij mij perfect loopt :P.

• MaKK0
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 18:38:
[...]

Sound op 22khz zetten is ook een truukje wat wel eens wil helpen, hoewel het nu bij mij perfect loopt :P.
Hm, wat heb je gedaan dat het nu ineens perfect werkt bij jou? Ik ga even de 22khz truuk even proberen... ;)

• epjwpsvk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
Wat er bij mij elke keer gebeurd is dat ik net 5 a 10 minuten de single player aan het spelen ben en dan ineens is mijn hele beeld zwart maar brand het lichtje van mijn monitor nog gewoon groen. Verder geen geluid meer en de computer reageerd helemaal nergens meer op. Andere games kan ik gewoon uren achter elkaar spelen.

Ik maak gebruik van de laatste catalyst drivers, laatste nforce drivers en heb ook sp1 voor windows xp.

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

Verwijderd

Topicstarter
epjwpsvk schreef op 17 november 2003 @ 19:19:
Wat er bij mij elke keer gebeurd is dat ik net 5 a 10 minuten de single player aan het spelen ben en dan ineens is mijn hele beeld zwart maar brand het lichtje van mijn monitor nog gewoon groen. Verder geen geluid meer en de computer reageerd helemaal nergens meer op. Andere games kan ik gewoon uren achter elkaar spelen.

Ik maak gebruik van de laatste catalyst drivers, laatste nforce drivers en heb ook sp1 voor windows xp.
Installeer catalyst 3.7, het liefst de omega's. Die werken perfect.

• MaKK0
MaKK0 schreef op 17 november 2003 @ 15:52:

update: Na een tijdje spelen slaat mijn computer dus uit, als ik hem dan weer aan wil zetten dan vertikt ie dat. Hij wil niet meer aan dus...
Ik voel dat mijn videokaart erg warm is. Na een tijdje wachten wil hij wel weer aangaan, na 30 seconden ofzo.

Ligt dit probleem aan de videokaart? Voorheen heb ik er namelijk nooit last van gehad, Max Payne 2 uitgespeeld en CoD SP.

Verwijderd

Topicstarter
MaKK0 schreef op 18 november 2003 @ 11:54:
[...]

update: Na een tijdje spelen slaat mijn computer dus uit, als ik hem dan weer aan wil zetten dan vertikt ie dat. Hij wil niet meer aan dus...
Ik voel dat mijn videokaart erg warm is. Na een tijdje wachten wil hij wel weer aangaan, na 30 seconden ofzo.

Ligt dit probleem aan de videokaart? Voorheen heb ik er namelijk nooit last van gehad, Max Payne 2 uitgespeeld en CoD SP.
Omega Catalyst 3.7 installeren: warmte problemen zijn ook bekend in 3.8!

• MaKK0
Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 11:59:
[...]

Omega Catalyst 3.7 installeren: warmte problemen zijn ook bekend in 3.8!
Ik heb geen idee wat Catalyst 3.7 is, maar volgens mij is dit voor Radeon kaarten toch?

edit:
ik heb een Geforce3 kaart dus...

[ Voor 10% gewijzigd door MaKK0 op 18-11-2003 12:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
MaKK0 schreef op 18 november 2003 @ 12:00:
[...]

Ik heb geen idee wat Catalyst 3.7 is, maar volgens mij is dit voor Radeon kaarten toch?

edit:

ik heb een Geforce3 kaart dus...
Hmm dan lijkt het geen videokaart probleem, denk ik toch iets anders dan aangezien ik alleen problemen met radeon kaarten gezien heb.

• MaKK0
Hmpf, wordt een beetje radeloos hiervan. Wil het spel langer achter elkaar kunnen spelen dan dat ik nu kan.
Ik ga zodadelijk even mijn ti 500 verwissellen met een ti200. Kijken of ik er dan ook last van heb of niet...

• MaKK0
MaKK0 schreef op 18 november 2003 @ 18:18:
Hmpf, wordt een beetje radeloos hiervan. Wil het spel langer achter elkaar kunnen spelen dan dat ik nu kan.
Ik ga zodadelijk even mijn ti 500 verwissellen met een ti200. Kijken of ik er dan ook last van heb of niet...
Ik heb mijn ti500 verwisseld met mijn pa zijn ti200 en nu werkt het volgens mij wel. Alleen ik zou natuurlijk liever mijn ti500 erin willen zien, wat zou er verkeerd kunnen zijn met mijn ti500? Heb bij andere spellen nooit last ervan gehad....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
MaKK0 schreef op 23 november 2003 @ 17:05:
[...]

Ik heb mijn ti500 verwisseld met mijn pa zijn ti200 en nu werkt het volgens mij wel. Alleen ik zou natuurlijk liever mijn ti500 erin willen zien, wat zou er verkeerd kunnen zijn met mijn ti500? Heb bij andere spellen nooit last ervan gehad....
Wat gebeurt er op je vaders PC als je met jouw Ti500 Call of Duty gaat spelen? ;)

The devil is in the details.

• MaKK0
MaRc0 schreef op 23 november 2003 @ 17:16:
[...]
Wat gebeurt er op je vaders PC als je met jouw Ti500 Call of Duty gaat spelen? ;)
Heb ik nog niet geprobeerd eerlijk gezegd, weet ook niet of dit ook echt nodig is...

Verwijderd

http://www.ati.com/support/infobase/4291.html

Ze hebben hier een hotfix voor dat probleem, ik had het ook weet echter niet of het ook werkt ga ik zo uitproberen.

Zoals je ziet aan de datum is ook vers van de pers...

Verwijderd

Ik heb em nu al 2 uur getest en nog geen freeze dus het lijkt te werken. Bij mij dan...

Verwijderd

mag ik even storen?

er is al een draadje bezig [rml][ ATI] Hotfix voor Drivers (Oplossing voor Call of Duty)[/rml]

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 04:46 ]

Pagina: 1