Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Featurereq] Search rechtenconflicten?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik deed net een beroep op de search met dit als resultaat:
Er zijn 18 resultaten, verdeeld over 1 pagina's, op deze pagina zijn 18 niet weergegeven vanwege rechtenconflicten.
Er is gezocht op: mandrake 9.2 nvidia
Woord frequenties: mandrake: 5991, 9: 70471, 2: 330146, nvidia: 16910
Database van 808699 documenten doorzocht in 29,624s.
Misschien heb ik iets gemist, maar het is me niet duidelijk wat "rechtenconflict" nu precies inhoudt.

[ Voor 3% gewijzigd door AtHomer op 16-11-2003 16:26 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Dit houdt volgens mij in dat dat topics zijn die bijvoorbeeld in de huiskamer staan. Als jij geen toegang hebt tot dat subforum krijg je rechtenconflicten :)

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dan moet je even [search=rechtenconflicten] :P

In het kort: er zijn dingen gevonden, alleen sommige hits staan in fora waar jij niet bij kan (A61, crewfora). Die resultaten worden dus niet getoond, aangezien jij er weinig aan hebt omdat je er niet bij kan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 16-11-2003 16:30 ]

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:19

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Rafe schreef op 16 november 2003 @ 16:29:

In het kort: er zijn dingen gevonden, alleen sommige hits staan in fora waar jij niet bij kan (A61, crewfora). Die resultaten worden dus niet getoond, aangezien jij er weinig aan hebt omdat je er niet bij kan :)
Even offtopic: waarom kan je dan wel gesloten SM posts die niet van jezelf zijn zien in de search? Je hebt immers ook geen rechten om die te bekijken.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• AtHomer
  • Niet online
Rafe schreef op 16 november 2003 @ 16:29:

Owja, UTFS... Vergeten 8)7

Maar toch is het erg irritant dat er wel iets over te vinden is, maar dat ik er geen toegang tot heb. (Ik krijg nu 0 toegankelijke resultaten.)

Is misschien beter om dan gewoon te melden "0 resultaten".

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Maar toch is het erg irritant dat er wel iets over te vinden is, maar dat ik er geen toegang tot heb. (Ik krijg nu 0 toegankelijke resultaten.)

Is misschien beter om dan gewoon te melden "0 resultaten".
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Lijkt me behoorlijk irritant als de search topics vindt maar jij mag ze niet zien. Dan is het misschien wel beter om te zien dat er geen resultaten zijn, als jij ze toch niet kan zien.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit lijkt wel een feature-request /bug topic :+
M.a.w. : Een zacht kickje naar React Bugs en Featurerequests..

Verder wil ik ff opmerken, dat het sowieso onzinnig is om verteld te krijgen hoeveel topics je niet mag zien. Wat mij betreft mag die hele melding verdwijnen, het dient geen enkel nut..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-10 22:02

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Dit heeft denk ik met hetzelfde probleem te maken als bij [rml][ search] rechtenconflict? wtf[/rml]
Er zijn 18 resultaten, verdeeld over 1 pagina's.
Er is gezocht op: mandrake 9.2 nvidia
Woord frequenties: mandrake: 5991, 9: 70471, 2: 330146, nvidia: 16910
Database van 808699 documenten doorzocht in 2,024s.
Van de 18 resultaten staan er 17 in nornaal toegankelijke fora. Het kan dus niet aan je rechten liggen.

• AtHomer
  • Niet online
Koraalduivel schreef op 16 november 2003 @ 17:23:
Dit heeft denk ik met hetzelfde probleem te maken als bij [rml][ search] rechtenconflict? wtf[/rml]

[...]

Van de 18 resultaten staan er 17 in nornaal toegankelijke fora. Het kan dus niet aan je rechten liggen.
Ik heb dezelfde zoekactie net nogmaals gedaan en ik krijg nu 18 zichtbare resultaten :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

af en toe snapt react niet dat er een resultaat terugkwam, of wordt het om een andere ontraceerbare reden niet goed gecommuniceerd.
In de huidige rechtenconflict-teller zit sowieso een (in 1.9.1 gefixte) bug en de SeM topics kun je dan ook niet meer terugvinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.