Hallo allemaal.
Ik ben van plan om een upgrade te doen. Ik dacht eerst een nieuwe mobo te kopen en een nieuwe videokaart. Ik had de ASUS A7N8X Deluxe v. 2.0 in gedachte en een 9700 pro als ik die kan vinden tenminste.
Nou heb ik wat gesprekken gehad met een vriend over wat beter zou zijn en ik ben op het conclusie gekomen dat het misschien better zou zijn als ik een nieuwe mobo cpu en geheugen koop. Leek me niet zo gek want me systeem is niet super slecht en haalt redelijke fps in games zoals Ravenshield en UT2k3.
Mijn specs zijn :
MOBO: MSI K7T266 Pro
CPU : AMD Athlon XP Palomino 2000+
Mem : 3 x 256 DDR pc2100
Video : Leadtek GeForce 4 TI4200
En zou willen kopen :
MOBO : ASUS A7N8X Deluxe v 2.0
CPU : AMD Athlon XP Barton 2500+
Mem : 2 x 256 MB pc2700 (dual)
Video: blijft het zelfde of ik koop alleen een nieuwe mobo + video.
Wat zou nou het verstandigst zijn ? Het liefst zou ik voor de nieuwe mobo + video gaan.
Graag jullie replys
Ik ben van plan om een upgrade te doen. Ik dacht eerst een nieuwe mobo te kopen en een nieuwe videokaart. Ik had de ASUS A7N8X Deluxe v. 2.0 in gedachte en een 9700 pro als ik die kan vinden tenminste.
Nou heb ik wat gesprekken gehad met een vriend over wat beter zou zijn en ik ben op het conclusie gekomen dat het misschien better zou zijn als ik een nieuwe mobo cpu en geheugen koop. Leek me niet zo gek want me systeem is niet super slecht en haalt redelijke fps in games zoals Ravenshield en UT2k3.
Mijn specs zijn :
MOBO: MSI K7T266 Pro
CPU : AMD Athlon XP Palomino 2000+
Mem : 3 x 256 DDR pc2100
Video : Leadtek GeForce 4 TI4200
En zou willen kopen :
MOBO : ASUS A7N8X Deluxe v 2.0
CPU : AMD Athlon XP Barton 2500+
Mem : 2 x 256 MB pc2700 (dual)
Video: blijft het zelfde of ik koop alleen een nieuwe mobo + video.
Wat zou nou het verstandigst zijn ? Het liefst zou ik voor de nieuwe mobo + video gaan.
Graag jullie replys