Toon posts:

homeworld2 icm mobility 7500?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand erin geslaagd om Homeworld2 op een ati mobiliy radeon 7500 te draaien? Ik kom tot en met het daawerkelijk starten van een spel en zodra speelscherm wordt opgebouwd hangt het systeem en dus op naar reboot.

Ik gebruik de modified catalyst 3.4

Liefst geen meningen van mensen in de zin van "download 's wat nieuwere drivers" maar alleen ERVARINGEN van mensen die WEL geslaagd zijn om op hun 7500 het spel aan de gang te brengen.

Thnx

MrB

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ik kan weinig anders dan vragen wat je zelf al geprobeerd hebt (nieuwe drivers dus enzo..) Want zomaar een topic openen zonder zelf te proberen het probleem op te lossen is niet de bedeoling :)

Verwijderd

Topicstarter
heb al speurtocht gedaan door tweakers en google maar tot op heden nog niets kunnen vinden tav combo: radeon mobility 7500 en homeworld2

dus vandaar mijn brede vraag: iemand dit WEL voor elkaar gekregen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat vraag ik niet, dat er geen eerdere topics zijn over deze specifieke combinatie betekend niet dat je niet eerst zelf verschillende drivers/settings/updates voor het spel moet uitproberen. Dus doe dat toch echt eerst.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:54

MaDLiVe

.-Observer-.

Homeworld2 werkt niet lekker met oudere catalyst drivers. (3.4 is erg oud ;)).

Ik zou je toch adviseren nieuwere drivers te installen. Vanaf 3.8 zijn incompatibility issues icm hw2 opgelost. (Daarbij vraag ik me af of zo een 7500 uberhaupt wel zo een game trekt).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
ik draai nu ondertussen 3.8 en de game wil nu wel starten echter zodra ik het viewpoint draai kijk ik tegen de desktop aan. Wellicht toch iets te veel voor de leptop. jammer, dan maar weer AOE.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Shunt

Boe

als ik tijd heb ga ik dit even kijken
ik draai zelf ook de 3.8 drivers

moet alleen nog ffe kijken waar ik me homeworld 2 heb liggen :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Pagina: 1