Toon posts:

ISO dump of iets anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd gekregen met daarop verschillende programma's. In een van de directory's op de dvd staan 8 zipfiles, een .rar file 6 .rxx (xx loopt op van 00 t/m 06), een directory en een .nfo file. Is dit een iso dump? Ik zie geen .iso file of een .cue file of dat soort dingen.

Hoe kan ik dit programma installeren?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:33
met winrar en winzip misschien?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
nee het zijn gewoon ingepakte bestanden? :?

wat zit er in de zip en de rar file (de .rxx horen bij de rar)? Meestal staat er in de nfo wat je moet doen om iets werkend te krijgen (.nfo bestanden kun je openen met notepad). rar en zip kun je openen met winrar, winzip etc.

Verwijderd

Topicstarter
In de .nfo staat helaas geen info. Als ik de .rar uitpak dan pakt ie inderdaad volgens mij al die rxx bestanden uit. Als ik de .zip files uitpak weet ik niet hoe ik de directorystructuur moet houden om een fatsoenlijke installatie te kunnen doen.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 15:37:
In de .nfo staat helaas geen info. Als ik de .rar uitpak dan pakt ie inderdaad volgens mij al die rxx bestanden uit. Als ik de .zip files uitpak weet ik niet hoe ik de directorystructuur moet houden om een fatsoenlijke installatie te kunnen doen.
Dat is gewoon een vinkje aanzetten ion winzip (use folder names). Dat kun je toch ook wel zelf vinden? :?

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

.....

[ Voor 99% gewijzigd door potatox op 16-11-2003 15:44 ]

--

Verwijderd

Topicstarter
frim schreef op 16 november 2003 @ 15:39:
[...]

Dat is gewoon een vinkje aanzetten ion winzip (use folder names). Dat kun je toch ook wel zelf vinden? :?
Inderdaad, zover was ik ook wel gekomen maar het lijkt erop dat in de verschillende .rxx files en .zip files hetzelfde staat. Volgens mij gaat het toch een puzzel worden om te kijken wat er in welke directory hoort. Ik dacht dat er een systeem in zat wat met een bepaald programma in een keer uit te pakken zou zijn.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Keywords: "dvd", "verschillende programma's", "zip, rar en nfo bestanden".
Volgens mij is dit geen shareware DVD ;) eerder van die DVDs waar de volledige versies Photoshop, Flash, 3ds max en andere (dure) programma's op staan... en op GoT doen we maar niet aan warez aan de praat krijgen :)

edit:
Als je het in de winkel koopt schijnt er zo een handige installer bij te zitten, dan hoef je niet meer moeilijk te doen met rar en zip files :P

[ Voor 22% gewijzigd door Rafe op 16-11-2003 16:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.