Ik zit nu al een tijdje met een probleem die ik maar niet op kan lossen. Als ik een DVD brandt en deze wil afspelen in mijn standalone DVD speler (een JVC XV-N5SL) gaat alles goed tot ongeveer na een uur. Dan beginnen er blokken in het beeld te komen, begint het geluid te hikken en dit wordt dan steeds erger tot er helemaal niets meer van te volgen is.
Als ik zo'n DVD in mijn PC afspeel heb ik deze problemen helemaal niet.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd:
* Rippen DVD met diverse Rip tools (DVD Shrink etc etc)
* Branden met diverse programma's (Nero, RecordNow MAX)
Dit probleem heb ik ook als ik een DVD vanuit een image brand (dus gedownload heb), dus het kan niet aan het rippen liggen.
Ik heb ook niet het idee dat mijn brander de veroorzaker is (een Lite-On LDW-401S) , want heel veel mensen hebben deze DVD brander en daar hoor ik niet van problemen.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? is het de DVD speler, of toch de brander?
Als ik zo'n DVD in mijn PC afspeel heb ik deze problemen helemaal niet.
Ik heb al diverse dingen geprobeerd:
* Rippen DVD met diverse Rip tools (DVD Shrink etc etc)
* Branden met diverse programma's (Nero, RecordNow MAX)
Dit probleem heb ik ook als ik een DVD vanuit een image brand (dus gedownload heb), dus het kan niet aan het rippen liggen.
Ik heb ook niet het idee dat mijn brander de veroorzaker is (een Lite-On LDW-401S) , want heel veel mensen hebben deze DVD brander en daar hoor ik niet van problemen.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? is het de DVD speler, of toch de brander?