[XP] snelkoppelingen desktop laden niet

Pagina: 1
Acties:

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-04 21:30
Als ik XP opstart laad ongeveer de helft van mn snelkoppelingen niet (ze staan er wel; geen plaatje). Als ik vervolgens refresh staan ze wel in en flits allemaal goed. Ik heb wel eens gehoord dat t in tweakUI op te lossen is (door geheugen voor snelkoppelingen te vergroten oid :? ), maar kan hier echter niks vinden. Heeft iemand een oplossing voor dit niet dezastreuse maar irritante probleem?

strava

Verwijderd

Aangezien Windows XP, volgens het WinNT task-principe werkt zal waarschijnlijk de oorzaak van jouw probleem liggen dat er een taak zich voor het laden van de desktop zet; Desondanks wat er bij MS wordt gezegd blijft ook een 32-bits netjes op zijn beurt wachten. Op het moment dat je daadwerkelijk je desktop verversd, ga je om dit principe heen. Dus eerst even uitvinden welke taken er worden opgestart.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

in het verlengde hiervan heb ik ook nog wel een vraag:

Ik heb op mijn desktop 3 snelkoppelingen naar de verschillende partities van mijn HD staan, werken prima, niks aan de hand bij een dubbelklik. Maar als ik een bestand wil opslaan in mij IE, of een imagebestand met Alcohol of Daemon tools wil laden en ik browse via de desktop snelkoppelingen naar de partities krijg ik deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/error10050.jpg

what did I do wrong?

edit: overigens, als ik dan op OK druk dan werkt het verder wel prima :?

[ Voor 8% gewijzigd door kamstra op 17-11-2003 14:34 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Melkbus schreef op 16 november 2003 @ 14:59:
Als ik XP opstart laad ongeveer de helft van mn snelkoppelingen niet (ze staan er wel; geen plaatje). Als ik vervolgens refresh staan ze wel in en flits allemaal goed. Ik heb wel eens gehoord dat t in tweakUI op te lossen is (door geheugen voor snelkoppelingen te vergroten oid :? ), maar kan hier echter niks vinden. Heeft iemand een oplossing voor dit niet dezastreuse maar irritante probleem?
Al op icon-cache gezocht? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

subtiele rotschop ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat