Toon posts:

Programmaatje dat iedere zoveel seconden klikt

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar ik heb een programmaatje nodig dat voor mij de ctrl knop ingedrukt houd en de muis elke 10/30 seconden laat klikken.
Is er hier iets voor of kan iemand dit makkelijk maken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Klinkt als een 'ik wil een beveiliging omzeilen' :? Hoe moeilijk is het om zelf op zoek te gaan naar Macro programma's :?

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 16-11-2003 14:57 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
waar wil je het voor gebruiken dan ?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je wilt Project Dolphin omzeilen door automatisch te laten tikken :? Kan volgens mij niet, moet echt vanuit je tobo gaan tot zover ik weet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hackykid
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 10:15
je toetsenbord kan je voor de gek houden, als je de juiste code's daarnaar toe stuurt dan geeft ie gewoon de code's van de gewenste knop terug, niet te onderscheiden van een echt toetsaanslag

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
Fakesurf.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GGS_VR6 schreef op 16 november 2003 @ 15:08:
Je wilt Project Dolphin omzeilen door automatisch te laten tikken :? Kan volgens mij niet, moet echt vanuit je tobo gaan tot zover ik weet
Kan wel.. zijn een paar heel eenvoudige trucks voor..
buiten macro's, hardware timers aansturen en de lego robot arm ;P kun je ook een VNC naar localhost openen, een knop inrammen en zie je keyboard counter oplopen....

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 14:43:
Ik weet niet of ik dit mag vragen...
Check dan eerst ons beleid voordat je het vraagt, staat bovenin de topiclijst van Programming & Webscripting :/

The answer is dus: Nope.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.