Philips DVDR80 Firmware

Pagina: 1
Acties:

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:08
ik kijk net op de Customer Care site van Philips bij de DVDR80 :

http://www.p4c.philips.co...hstring=DVDR80&country=NL

en daar zie ik opeens een Firmware staan

volgens de Philips site kan je zo :

To check the version:
Press 'SYSTEM MENU' button.
Press cursor left to left most icon.
Press cursor down to the remote control icon, press cursor right.
Press cursor down to the bottom item.
Press cursor down again.
If the number mentioned after the 'BE' code (third line) is xx.6.xx or lower, you must upgrade the software.

zien welke versie je nu hebt, ik krijg het volgende te zien :

(C) PHILIPS 1999-2003
DI 120506 AN 130212 SV 65
BE 20.3.23 DV 91130105 FP 13
BASE_SYS_20030807_FF15d 20030807_1615vp
BASE_SYS_20030811_LFF15e 20030814_1410vp
EPG EU 01.00

en in het BUILDINFO.TXT bestandje wat bij de firmware zit staat het volgende :

Current release : P1_6_b
Workarea status : working
Build location : /project/dvdrw2/users/dvdrw2_lib/build/P1_6_b/119
Release ready : 88 %
Build identifier : 20030911_1545
Parallel builds : -j1
Buildtypes : dev
Variants : cstep
Zipped director. : dig inc test appl
New workarea : yes
Project version : software-build_p1_6_b
Scriptname + ver.: build V3.47
Folder : ehv33dvd#2176

heeft iemand het al uitgeprobeerd ?

BarryMel

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Als je geen problemen hebt, hoef je geen nieuwe firmware te installeren.
Meestal worden wat kleine onvolkomenheden en foutjes opgelost. Echt schokkende nieuwe features krijg je er meestal niet bij. :)

Senile! Senile Oekaki

• barrymel
ja hij werkt ook goed, maar zou leuk zijn als Philips iets had neer gezet wat er nog aan verbeterd zou moeten zijn.......

dus vandaar dat misschien iemand anders het wist of geprobeerd had.....

BarryMel

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-03 18:07
Ik heb het geprobeerd maar ondanks dat er bij mij ook BE20.3.23 stond (dus lager dan xx.6.xx) gaf hij bij mij aan dat hij up to date was. Er werd dus geen firmware upgrade uitgevoerd.

Maar even wat anders, heb jij guideplus werkend? Bij mij is na een week alles leeg en wordt het niet meer aangevuld. Na een reset naar de factory instellingen doet hij het weer een week. Het lijkt mij niet echt de bedoeling om iedere week te moeten resetten. Ik heb Eurosport en TMF geprobeerd.

Michel

• barrymel
ewf2003 schreef op 17 november 2003 @ 17:37:
Ik heb het geprobeerd maar ondanks dat er bij mij ook BE20.3.23 stond (dus lager dan xx.6.xx) gaf hij bij mij aan dat hij up to date was. Er werd dus geen firmware upgrade uitgevoerd.

Maar even wat anders, heb jij guideplus werkend? Bij mij is na een week alles leeg en wordt het niet meer aangevuld. Na een reset naar de factory instellingen doet hij het weer een week. Het lijkt mij niet echt de bedoeling om iedere week te moeten resetten. Ik heb Eurosport en TMF geprobeerd.

Michel
ja Guide+ werkt hier gewoon, ik heb geen Eurosport maar wel TMF

maar hoe bedoel je geprobeerd ? je kan toch geen kanaal kiezen welke
hij moet gebruiken ?

geen problemen in ieder geval daar mee...........

BarryMel

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
barrymel schreef op 17 november 2003 @ 17:57:
[...]

ja Guide+ werkt hier gewoon, ik heb geen Eurosport maar wel TMF

maar hoe bedoel je geprobeerd ? je kan toch geen kanaal kiezen welke
hij moet gebruiken ?

geen problemen in ieder geval daar mee...........
Guide+ wordt momenteel namelijk alleen meegezonden bij TMF en Eurosport. Aan de hand van de postcode die je hebt ingegeven 'weet' je recorder of ie naar TMF en/of Eurosport moet kijken.

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-03 18:07
Toen ik hem voor het eerst instelde heb ik de dvdr80 op Eurosport laten staan zodat Guideplus daar de gegevens van binnen haalde. Het ging toen een week goed en daarna kreeg ik geen gegevens meer binnen. Ik heb toen een factory reset gedaan en toen op TMF laten staan. Ook nu is het een week goed gegaan en weer komen er geen gegevens meer binnen.
Het is me wel opgevallen dat als ik hem verleden week aanzette hij altijd op TMF stond ongeacht van welke zender hij had opgenomen. Als ik hem nu aanzet staat hij op de laatste zender die is opgenomen en niet meer op TMF :?

Heb jij nog iets bijzonders gedaan om Guideplus in te stellen?

• barrymel
ewf2003 schreef op 17 november 2003 @ 19:40:
Toen ik hem voor het eerst instelde heb ik de dvdr80 op Eurosport laten staan zodat Guideplus daar de gegevens van binnen haalde. Het ging toen een week goed en daarna kreeg ik geen gegevens meer binnen. Ik heb toen een factory reset gedaan en toen op TMF laten staan. Ook nu is het een week goed gegaan en weer komen er geen gegevens meer binnen.
Het is me wel opgevallen dat als ik hem verleden week aanzette hij altijd op TMF stond ongeacht van welke zender hij had opgenomen. Als ik hem nu aanzet staat hij op de laatste zender die is opgenomen en niet meer op TMF :?

Heb jij nog iets bijzonders gedaan om Guideplus in te stellen?
nope, alleen postcode ingevoerd en dat was het, ik heb wel dat elke keer als ik um aan zet dattie op TMF staat net als jij had

BarryMel

Pagina: 1