welkom op GoT

, je post voldoet niet aan de eisen om een post te mogen plaatsen. kijk om te beginnen had je je moederbord boekje door kunnen lezen. verder kan je de search gebruiken hierbovenaan naar mensen die EXACT hetzelfde of bijna hetzelfde probleem hadden. tot slot de
www.google.com dan had je deze post nooit hoeven te posten...
verder moet je echt wat meer info geven, kan je nadat je in bios zat toch doorbooten naar windows? komt bios elke keer weer tevoorschijn bij het aanzetten van de bios? die pieptonen betekenen wat, zoek op wat (de fabrikant heeft juist die waarschuwingstonen toegevoegd om snel een probleem te kunnen identificeren)
offtopic:
trouwens ff offtopic: wij zijn allemaal nieuw geweest hier en zelfs ik toen ik nieuw was opende ik gelijk een topic met wat is het beste videokaart voor mijn systeem. nu ben ik al zo +/- 2 maandjes lid van GoT en ik zie BIJNA wekenlijks een nieuweling komen met een topic : welk videokaart moet ik nemen? ik snap nu dat het beetje irritant is om een onderwerp telkens weer te moeten behandelen. jouw probleem is al vaker langsgeweest
succes
edit:
ik denk toch dat er iets niet goed vastzit, haal hem nu HE LE MAAL uit mekaar. geheugen eruit bordje eruit videokaart, de flatcables los van hdd en mobo echt alles. stop ze weer in mekaar en je probleem is opgelost durf ik bijna om te wedden.... trouwens ik heb wel eens gehoord dat geheugenmodules soms een paar keren eruit en erin moeten om goed kontakt te maken, ik heb dat 1 keer meegemaakt pasgeleden
ff offtopic: het valt me op dat je superkorte antwoorden hebt, daar kunnen we niet echt veel mee?
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 16-11-2003 15:07
]