Je kan hier beter niets zetten....
Dat meerdere users tegelijk ingelogd laten zijn gaat volgens mij via de Terminal Services, die zullen wel gewoon localhost connecten?
Eigenlijk denk ik niet dat dat met W2k gaat. Je kan proberen de terminal services aan te zetten, maar dan nog moet je op de een of andere manier lokaal verbinden.
Of lul ik uit m'n nek?
Eigenlijk denk ik niet dat dat met W2k gaat. Je kan proberen de terminal services aan te zetten, maar dan nog moet je op de een of andere manier lokaal verbinden.
Of lul ik uit m'n nek?
Saved by the buoyancy of citrus
Aangezien fast user switching (Winkey + L) een nieuwe feature van WindowsXP is, is het inderdaad niet mogelijk in Windows 2000.
Misschien zijn er wel externe programma's voor?
Ik heb nog niets gevonden... Weer een illusie armer
Tsja, het kan ook in OSX, maar dan heb je het wel gehad (en Linux kan het vast ook wel
).
Je kunt misschien beter Windows XP helemaal tweaken zodat je de overbodig zooi uitzet, en op die manier 2000 + fast user switching overhoudt.
Je kunt misschien beter Windows XP helemaal tweaken zodat je de overbodig zooi uitzet, en op die manier 2000 + fast user switching overhoudt.
You can't have everything. Where would you put it?
WindowsLogo + L is toch je workstation locken
Vreemd; ik werk onder Win2k Pro.. Als ik deze toetsencombinatie uitvoer, start Real One Player op...
Kben een
als ik dit begrijp...
Kben een
Verwijderd
Helemaal correct...
Tis gewoon windows locken en wil je er weer in moe je je wachtwoord in voeren.
Tis gewoon windows locken en wil je er weer in moe je je wachtwoord in voeren.
je hebt trouwens wel runas in win2k, waar je ook het meeste mee kunt doen, en als je graag wilt 'muizen' doe je runas /user:administrator "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" en ben je binnen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1