Monitor beeld wordt geel, blauw,rood.....

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Notoxic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06-2024
Philips brilliance 109P4 . De garantie is net voorbij.. }:O en het beeld veranderd van zelf in de kleuren. Weet iemand of dit makkelijk te verhelpen is? Het gebeurt wanneer pc aanstaat , met alle programmas zelfs spellen. De meeste tijd is het beeld ok , maar dat komt steeds terug waardoor het erg irriterend is.

[ Voor 35% gewijzigd door Notoxic op 16-11-2003 12:56 ]

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dat doet ie toch als er geen verbinding is? dus of stekker erin. of er is iets mis met je videokaart...

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Wanneer gebeurt?? meer info please.

En volgens mij betekenen die kleuren dat hij op stand-by staat. Men scherm doet dat ook als ik pc uitzet, en scherm gaat op standby, verandert hij zo van kleuren, blauw, groen, rood,....

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hij zegt toch dat de kleuren veranderen terwijl je ook iets kan zien... Hij bedoelt denk ik niet dat monitor alleen maar geel dan blauw enzo geeft...

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Notoxic schreef op 16 november 2003 @ 11:54:
Philips brilliance 109P4 . De garantie is net voorbij.. }:O en het beeld veranderd van zelf in de kleuren. Weet iemand of dit makkelijk te verhelpen is? Het gebeurt wanneer pc aanstaat , met alle programmas zelfs spellen. De meeste tijd is het beeld ok , maar dat komt steeds terug waardoor het erg irriterend is.
HEE!! edit na post :( 35% er staat nu heel wat anders :(
Notoxic wijzigde dit bericht 16-11-2003 12:56 (35%)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Nobody op 16-11-2003 14:44 . Reden: quote erbij ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een rode gloed over je scherm kan betekenen dat de kabel of de verbinding met de videokaart niet helemaal ok meer is, loop dat dus na. Als dat goed is zal het toch aan de monitor liggen, maar waaraan precies kan ik je niet zeggen.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Meestal duidt dit probleem op een slecht contact in de VGA kabel/connectors.
Controleer of de VGA kabel goed is aangesloten op de videokaart en de monitor. Als dit het geval is, en het probleem blijft optreden, dan zit er waarschijnlijk een kabelbreuk in de VGA kabel. Oplossing: kabel vervangen.

Eventueel is het ook mogelijk dat er iets op een van de pcb's in de monitor zelf misgaat, maar controleer eerst dat kabelgebeuren.
Pagina: 1