[Ghost 2003] terugzetten image lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Topicstarter
Ik wou net via Norton Ghost 2003 op mijn Windows XP Home NL (P4 2.0 Ghz, 512 MB Ram, 80GB HD) een image terugzetten.

Ik heb 3 partities:
C (NTFS, 37 GB, OS Windows)
D (NTFS, 31 GB, data & Ghost image 2)
E (FAT32, 6GB, recover files & Ghost Image 1)

Ik heb vroeger succesvol Image 1 (op E) teruggezet op C. (meermaals zelfs)
Maar nu wou ik Image 2 (op D) voor de eerste keer terugzetten op C.

Net voordat de pc ging rebooten naar PC DOS om dit te doen, gaf hij deze error:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/neobahamuth/images/ghost.gif

Wat ik al zelf gedaan heb:

Ik heb toen via de Verkenner en Zoeken naar dit bestand gezocht, maar niets te vinden.

Toen heb ik de Help van Norton Ghost 2003 gebruikt maar die gaf hierover geen uitleg. Enkel over Virtuele Partities in het algemeen.

Daarna heb ik uiteraard de Got Search gebruikt maar wederom geen match voor mijn error gevonden.

Vervolgens heb ik op Google gezocht naar deze error. --> Veel errors gevonden, maar deze niet. (Tenzij ik erover gezien heb natuurlijk!)

Heb ik nu iets over het hoofd gezien of niet goed genoeg gezocht?
Is er iemand met hetzelfde probleem of misschien zelfs een oplossing?

(Het is namelijk vrij dringend (wanneer is het dit niet!) want mijn OS loopt al een hele tijd brak en sloom.)

Bij voorbaat dank.

UPDATE:

Ik heb niet vermeld dat ik deze terugzetprocedure 5 maal geprobeerd heb, telkens met zelfde error.

Wel nu, net nadat ik deze topic geopend had, crashte mijn internet explorer en moet ik rebooten. Nadat ik terug opgestart was, heb ik voor de lol nog eens Ghost geprobeerd. Je raadt het nooit, hij is nu bezig in DOS de image aan het terugzetten!! (ik typ nu op een andere pc!)

Bijgevolg mijn excuses voor dit topic. 8)7 Ik had er namelijk nooit aan gedacht dat rebooten hier zou helpen.

[ Voor 16% gewijzigd door Neobahamuth op 16-11-2003 10:48 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hij kan dus blijkbaar een bestand niet vinden die hij nodig heeft voor die virtuele partitie, met andere woorden zal een nieuwe install van ghost het probleem moeten oplossen.

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Topicstarter
Danny bedankt voor de reactie. Het is ondertussen 100% gelukt met het terugzetten.

(Dit topic mag dicht, tenzij u denkt dat deze oplossing in de toekomst nog van pas kan komen voor anderen.)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder