Playstation 2 en XBOX prijsverlaging?

Pagina: 1
Acties:

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 23:51
Hoi,

Wie heeft er al geruchten gehoord of en wanneer de ps2/xbox in prijs daalt?
Pas hoorde ik iemand zeggen dat dat deze maand weleens kon gebeuren maar daarna niets meer over gehoord.

Misschien een idee om het even in dit topic te melden als iemand wat weet. Zo is het makkelijk te zien en help je misschien een handvol mensen die een ps2 of xbox willen gaan kopen voor de feestdagen.

Ikzelf heb toen een ps2 gekocht 2.5 week voordat ie 300 gulden in prijs daalde.

Lijkt me overzichtelijker om het in dit topic te melden i.p.v. het algemene ps2/xbox topic want dan is het zoeken naar een naald in een hooiberg.

Adviesprijs van beide consoles is nu 200 geloof ik. Ik mag toch hopen dat daar voor de feestdagen 50 euro afgaat. Vooral omdat de voorspelling is dat de gamecube het met de feestdagen goed gaat doen.

• Hertog_Martin
In algemene ps2 topic staat:

"Over de prijsverlaging van de ps2 gaan nu wat geruchten rond. De ps2 schijnt half november in Amerika naar $99 te gaan. Lijkt me opzich sterk, omdat de prijs in Japan naar $155 is gegaan. Maar als de prijs in Amerika daalt, zal hij niet veel later hier ook dalen...

bron: http://ps2.ign.com/articl.../453967p1.html?fromint=1"

Goed nieuws.. maar wat meer zekerheid is welkom.

99 dollar is zo'n 85 euro. Zou dus belachelijk zijn als ie hier 200 blijft, dat is 2.5 keer zo duur.

Verwijderd

Hertog_Martin schreef op 16 november 2003 @ 09:19:
In algemene ps2 topic staat:

"Over de prijsverlaging van de ps2 gaan nu wat geruchten rond. De ps2 schijnt half november in Amerika naar $99 te gaan. Lijkt me opzich sterk, omdat de prijs in Japan naar $155 is gegaan. Maar als de prijs in Amerika daalt, zal hij niet veel later hier ook dalen...

bron: http://ps2.ign.com/articl.../453967p1.html?fromint=1"

Goed nieuws.. maar wat meer zekerheid is welkom.

99 dollar is zo'n 85 euro. Zou dus belachelijk zijn als ie hier 200 blijft, dat is 2.5 keer zo duur.
Je vergeet voor het gemak maar BTW en importkosten, omdat dat je beter uitkomt :?

• Hertog_Martin
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 09:43:
[...]
Je vergeet voor het gemak maar BTW en importkosten, omdat dat je beter uitkomt :?
hier ga ik maar niet op in |:(

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 19:39
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 09:43:
[...]
Jij vergeet voor het gemak dat exact datzelfde voor de USA geld, omdat die consoles (Gamecube en PS2 in ieder geval) uit Japan komen. Sterker nog, die Xbox wordt hier in Hongarije gemaakt, dus zou hier juist het goedkoopst van de hele wereld moeten zijn.

Om het mysterie maar even op de helderen, zal ik voor je onthullen dat prijzen van electronica in Europa chonisch kunstmatig hoog worden gehouden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Breepee schreef op 16 november 2003 @ 11:24:
[...]
Om het mysterie maar even op de helderen, zal ik voor je onthullen dat prijzen van electronica in Europa chonisch kunstmatig hoog worden gehouden.
........ verklaar je nader, door wie ?waarom eigenlijk ?

Smiling as the shit comes down...

• Brent
PlainStupid schreef op 16 november 2003 @ 13:07:
[...]

........ verklaar je nader, door wie ?waarom eigenlijk ?
Geen idee, maar dat het een feit is kun je wel aan de prijzen zien.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:29
Als de ps2 even duur wordt als de cube koop ik hem wel. :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

SCIxX schreef op 16 november 2003 @ 13:29:
Als de ps2 even duur wordt als de cube koop ik hem wel. :)
Als de Xbox even duur wordt als de cube koop ik hem wel. :)

This space is occupied

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

TheEvilCuber schreef op 16 november 2003 @ 13:31:
[...]

Als de Xbox even duur wordt als de cube koop ik hem wel. :)
Agree :) Maar is er geen 'gerucht' over de xbox prijs?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Breepee schreef op 16 november 2003 @ 11:24:
[...]

Jij vergeet voor het gemak dat exact datzelfde voor de USA geld, omdat die consoles (Gamecube en PS2 in ieder geval) uit Japan komen. Sterker nog, die Xbox wordt hier in Hongarije gemaakt, dus zou hier juist het goedkoopst van de hele wereld moeten zijn.

BTW is in de USA wel degelijk lager dacht ik, qua importkosten heb je gelijk, my bad.
Breepee schreef op 16 november 2003 @ 13:11:
[...]

Lol _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 13:47 ]

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:58
Xbox is al even duur als een Cube met het nieuwe Massive Pack

console met 3 top games en 2 controllers - 229 euro
Cube met Mario Kart of Zelda 150, reken daarbij op 30 voor een memorycard en 35 voor een 2e controller en laten we zeggen 25 voor een random platinum game en je zit ook aan dat bedrag.

Verwacht zelf dat de Xbox iig voor het eind van het jaar niet in prijs omlaag gaat nu ze net 2 nieuwe aanbiedingen hebben gelanceerd. PS2 wordt wel erg kortdag als ze die nu nog voor de feestdagen in prijs willen verlagen en met de verschillende pakketten zie ik het ook niet echt gebeuren moet ik zeggen.

Flickr | Lego collectie

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

TAG_Speedy schreef op 16 november 2003 @ 14:01:
Xbox is al even duur als een Cube met het nieuwe Massive Pack

console met 3 top games en 2 controllers - 229 euro
Cube met Mario Kart of Zelda 150, reken daarbij op 30 voor een memorycard en 35 voor een 2e controller en laten we zeggen 25 voor een random platinum game en je zit ook aan dat bedrag.

Verwacht zelf dat de Xbox iig voor het eind van het jaar niet in prijs omlaag gaat nu ze net 2 nieuwe aanbiedingen hebben gelanceerd. PS2 wordt wel erg kortdag als ze die nu nog voor de feestdagen in prijs willen verlagen en met de verschillende pakketten zie ik het ook niet echt gebeuren moet ik zeggen.
Ja, maar dan ben ik alsnog 230 kwijt.
ik wil gewoon een xbox, en niet al die troep die je erbij krijgt (naast 1 controller dan)
games heb ik al (HALO, Unreal Championship en Ghost Recon) en verder hoef ik er alleen Raven shield live bij.

maar eerst is dus de xbox zelf het belangerijkts.

en ik heb maar 120 euro in de maand te besteden ;( (dus 230 gaat niet lukken :P)

This space is occupied

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:29
Nintendo is toch wel het slimste bezig met de prijs van de cube imo, ik zie erg veel mensen een cube kopen, het is nu echt zo iets van ; ach, dat kan er nog wel bij. Toch maar 100 euro...

• Brent
Naja, zo lol vind ik dat niet, ik had die prijzen liever wat lager.

Ik ben namelijk wel geinteresseerd in een Xbox, maar dan wel 1tje zonder extra's voor een lage prijs.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 15:28

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Breepee schreef op 16 november 2003 @ 14:14:
[...]

Naja, zo lol vind ik dat niet, ik had die prijzen liever wat lager.

Ik ben namelijk wel geinteresseerd in een Xbox, maar dan wel 1tje zonder extra's voor een lage prijs.
Dat kan je dus wel even vergeten dit najaar, het is namelijk goedkoper voor Microsoft om die games erbij te leveren dan de prijs omlaag te gooien.
Elke euro dat de prijs daalt is weer een euro verlies extra ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Breepee schreef op 16 november 2003 @ 13:11:
[...]

Sterke argumentatie btw :O Jij kunt aan de prijzen van een product zien of deze kunstmatig wordt hooggehouden? Terwijl altijd beweerd wordt dat (bijvoorbeeld) Microsoft verlies lijd op de XBox :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:16
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 13:46:
[...]
BTW is in de USA wel degelijk lager dacht ik, qua importkosten heb je gelijk, my bad.
Alle prijzen in de VS zijn excl. BTW. De BTW is per staat verschillend dus dat kunnen ze niet laten zien. Als je iets uit de VS koopt dan betaal je echter die BTW niet, die geld alleen voor inwoners van de VS.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over de prijsverlaging van de ps2: allemaal speculatie. Officieel is er nog niets bekend gemaakt of uitgelekt. Gewoon afwachten is het enige wat je kunt doen. De "aankondigingen"van prijsverlagingen, hier of op de rest van internet zijn tot nu toe allemaal bedenksels en verwachtingen van consumenten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:35

Wom

Spider.007 schreef op 16 november 2003 @ 14:24:
[...]

Sterke argumentatie btw :O Jij kunt aan de prijzen van een product zien of deze kunstmatig wordt hooggehouden? Terwijl altijd beweerd wordt dat (bijvoorbeeld) Microsoft verlies lijd op de XBox :?
Dat was eerst wel zo, maar tegenwoordig niet meer. Xboxxen worden naast Hongarije ook in China geproduceerd en de materiaal kosten zijn (logisch) omlaag gegaan. Hoe dat tegenwoordig zit weet ik niet, maar het zal er net om hangen denk ik.

En voor de geinteresseerden, je kunt een losse Xbox met een controller kopen voor 150 euro, maar die zijn schaars want de pakketten worden veel meer ingekocht door de winkeliers (en begrijpelijk).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Omg, als hij hier echt 85 euro wordt koop ik er één! :)
Pagina: 1