ATI9700 van slag? Videoplanken & Beeldkanonnen

Pagina: 1
Acties:

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-07 14:30
Ok dit is er aan de hand, ik heb een ATI 9700 nonpro van club 3d. Nu kon ik gistermorgen opeens me pc niet meer opstarten. Niets lukte, dus helaas zat er niets anders op dan format c:/ en windows opnieuw installeren.

Nou tot zover geen probleem, alleen als ik een verse windows instal heb eb ik wil de officiele ATI drivers installeren dan gaat het mis, de installatie lukt wel maar na het opnieuw opstarten zie ik alleen maar wat grijs en wat strepen, verder helemaal niets. Druk ik automatic adjustment van me monitor zie ik wel iets wat op windows zou moeten lijken maar helemaal uitgerekt en niet leesbaar ook de mededeling van me monitor van "warning wait for automatic adjustment" blijft dan half vaag ik me beeld staan.

Waar kan dit aan liggen, ik heb verschillende versies van drivers geprobeerd, zowel ATI als Omega.
Ik heb eerst windows volledig geupdate en toen pas de drivers geinstalleerd, ook niets.
Me volledige specs zijn:
pentium 4 2.4
wd 80gig 8mc cache
ATI 9700 nonpro club 3d, passieg gekoeld met eeen zalman zm-80hp
een Neovo F-15
2 x 512 mb Dane-elec geheugen (2700)
verder niets geoverklokt.

Ik werk nu dus op een nieuwe windows installatie met XP-drivers.

Is het me videokaart? Me monitor? Me windows?

Verwijderd

is het meteen gekomen na het aanbrengen van de zalman cooler , zit deze echt goed op de gpu ?

• Roynaldinho
Die zalman zit er al 3 maanden op dus ik neem aan dat dat het niet is, het vreemde is dus echt dat ik wel normaal beeld heb met die windows drivers maar als ik dus de officiele installeer dan gaat het dus fout.
En na 8 x windows erop te hebben gezet de afgelopen 24h begin ik er een beetje genoeg van te krijgen

[ Voor 21% gewijzigd door Roynaldinho op 16-11-2003 14:16 ]

• Roynaldinho
Dus kick

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Welke versies van drivers heb je al allemaal geprobeert?

mss een nieuwere probere, of juist een oudere...

of mss de omega drivers }:O

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kicken binnen 24h is zeker niet de bedoeling, lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nog eens goed door :)

• Roynaldinho
ATI drivers 3.7, 3.8, 3.9
Omega alleen 3.9
Maar hiervoor werkte ik dus met ATI 3.9
en daarvoor gewoon met 3.8, 3.7, etc

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
roynaldinho schreef op 17 november 2003 @ 15:32:
ATI drivers 3.7, 3.8, 3.9
Omega alleen 3.9
Maar hiervoor werkte ik dus met ATI 3.9
en daarvoor gewoon met 3.8, 3.7, etc
Koeler wordt wel warm?
Ik zou echt daar naar gaan kijken.

Oh, wat voor voeding gebruik je? Als je OS op z'n bek gaat(hdd corruptie), dan kan dat ook zijn als de voeding niet genoeg juice kan leveren. Ik denk dat je eens kunt proberen om alleen met HDD, vidkaart en op lage snelheid te draaien. Kijken wat ie doet :o
Pagina: 1