Toon posts:

hoe heet mag videokaart worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wat aan het knutselen en mijn videokaart aan het overklokken. Hij wordt nu erg heet aan de bovenkant; waar ongeveer de GPU zit. Maar te heet? Als ik mijn vinger erop leg, dan wordt na 1 sec. al te heet.

Kijk, ik vind overklokken leuk, maar het moet niet mijn kaart kosten... Ik heb een Medion 9600 TX die nu draait op core: 415 en mem: 307 met de drivers van Omega.

Kan iemand mij vertellen hoe heet die kaarten mogen worden?

Alvast bedankt,
8)
Mike

Verwijderd

als ja bang bent dat ie te warm wordt koop betere koeling en verder verwijs ik je naar de http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart SEARCH

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 10:13 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 01:32:
Hoi,

Wat aan het knutselen en mijn videokaart aan het overklokken. Hij wordt nu erg heet aan de bovenkant; waar ongeveer de GPU zit. Maar te heet? Als ik mijn vinger erop leg, dan wordt na 1 sec. al te heet.

Kijk, ik vind overklokken leuk, maar het moet niet mijn kaart kosten... Ik heb een Medion 9600 TX die nu draait op core: 415 en mem: 307 met de drivers van Omega.

Kan iemand mij vertellen hoe heet die kaarten mogen worden?

Alvast bedankt,
8)
Mike
Als je je vinger na 1 sec. al moet verwijderen... Dan word je kaart wat aan de hete kant ja. Dus moet je of lager gaan klokken... Of betere koeling erop maken... Of als alles stabiel is, het zo houden... Maar denk niet, dat je kaart dat fijn zal vinden...
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 10:11:
als ja bang bent dat ie te warm wordt koop betere koeling en verder verwijs ik je naar de [search=videokaart warm] SEARCH
Zijn die topics niet wat aan de oude kant denk je? 8)7

EDIT:
Heb even specifieker gezocht voor je, en kom hier op uit:
[rml][ Hercules R9700] Hitteprobleem[/rml]
[rml][ Radeon 9700] heel erg warm?[/rml]

Op deze manier gevonden:
Klik

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 16-11-2003 10:22 ]

Verwijderd

Een envoudig zoekvraagje dus :)

Dit topic is gesloten.