Toon posts:

Voltage Vcore

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een voltage vraag over mijn computer;

Mijn systeem:
P2.6 800fsb
2x 512Mb 3200
CD-ROM
Diskette station
Radeon 9800 Pro 128Mb
60gig schijf

Voltage:
+12v 12.22
+5v 5.107
+3.3v 3.344
Vcore 1.552 maar is ook soms 1.6

Een foto:
http://www.fsln.net/volt.JPG

Ik vraag me af of de Vcore niet te laag staat, 1.552 voor mijn systeem. En of de schommelingen normaal zijn?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
aangezien hij standaard op 1.525 staat niet nee..

Verder: wat is het probleem?

[ Voor 25% gewijzigd door StanTheMan op 15-11-2003 23:50 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:40
dat schommelen is heel normaal, loopt het allemaal stabiel? zo ja dan is er toch niks aan de hand? cpu heeft er echt geen last van als de vcore wat schommelt

Verwijderd

Topicstarter
Niks, ik had alleen t idee dat de Vcore hoger zou moeten liggen. Zoiets als 1.75 of zo. Maar als dat normaal is..................... Thx

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Al doende leert men, wordt wel eens gezegd en dat is hier ook het geval. Iig kun je vragen als dit makkelijk zelf oplossen door eerst even na te gaan op hoeveel volt je CPU hoort te draaien, links daarvoor vind je hier:
PMG FAQ

Gouden regel is dat als alles draait zoals het hoort, er zelden iets mis zal zijn. Als je VCore 1.75V had moeten zijn en hij op 1.52 zat, dan zou je PC niet eens opstarten. Maar de tijden van 1.75V zijn al een jaar of drie achter ons :P

Deze topic gaat dicht omdat het opzoekwerk is. Wel is je topicstart verder erg goed te noemen qua specs en uitgebreide voltagevermelding. Ga vooral zo door, als je ooit een probleem hebt of iets wilt discussieren dat niet een zoekertje is zul je met dit soort startpost in ieder geval goede reacties krijgen :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.