Audio-pro zuilluidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Ik ben op zoek gegaan naar echt goed zuiltjes, en ben tegen Audio-Pro Avantek Five aangelopen (op internet).

Kan iemand mij iets meer vertellen over het merk en/of deze zuil? Ik ben niet bekend met het merk. Ik luister voornamelijk Jazz (van swing tot funk) en wil echt een mooi gedefinieerd geluid. Ben dus niet van plan geld uit te geven voor een zuiltje, wat ik na een jaar toch niet goed genoeg vindt. Eigenlijk dacht ik alleen aan merken als B&W, KEF en Mission, maar misschien is dit ook wel goed? Wie helpt?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ik weet dat de meningen verdeeld zijn over AudioPro .. heb alleen nog maar korte ervaringen ermee , dus een echte mening kan ik er niet over spuien.
De muziek die je geeft is wel redelijk moeilijk om mooi weer te geven , dus zou toch eens gaan kijken bij een over-all muzikaal gerespecteerd merk ..

Maar eigenlijk gewoon gaan luisteren dus :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Luisteren is op zich goed idee, maar ik bespaar me graag een paar honder km rijden...
Ik kom ook veel Infinity tegen op internet. Zijn ook daarover de meningen verdeeld, of kan is dit toch echt wel een gerenomeerd merk? (of is dit een domme vraag... ) Mij is ook verteld dat Magnat bijv. wel erg goed is, maar dat ik als Jazz-liefhebber echt beter een ander merk kan kopen. Mee eens?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

AudioPro is natuurlijk geen gerenormeerd merk zoals B&W, Kef, Mission, Infinity e.d. die je al noemde. Alle waar dus voor z'n geld. Persoonlijk zou ik voor een goed merk gaan, anders krijg je later toch spijt.
Maar luisteren is toch een must. Elke speaker klinkt nou eenmaal anders, en je zal toch moeten luisteren om te bepalen welke speaker de geluidskleur/klank levert die jij lekker vind klinken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Cyberjunkie schreef op 15 november 2003 @ 23:17:
Luisteren is op zich goed idee, maar ik bespaar me graag een paar honder km rijden...
Ik kom ook veel Infinity tegen op internet. Zijn ook daarover de meningen verdeeld, of kan is dit toch echt wel een gerenomeerd merk? (of is dit een domme vraag... ) Mij is ook verteld dat Magnat bijv. wel erg goed is, maar dat ik als Jazz-liefhebber echt beter een ander merk kan kopen. Mee eens?
Infinity vind ik over-all mooi spul .. zeker wel kwaliteit. Magnat zal ik pas binnekort iets over kunnen vertellen , dan heb ik er een sub van ;) Maar denk nu inderdaad niet dat Magnat een echt Jazzy merk is.. Tenzij hun bulldog van jazz houdt :p

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.