Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Een reactie geven teveel gevraagd?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeTweakers.

Regelmatig wordt er door diverse Tweakers naar hardware gezocht en wordt een oproepje geplaatst in de rubriek "vraag en aanbod".

Aangezien ik eigenlijk wel van alles aan bruikbaar materiaal in huis heb liggen reageer ik op diverse oproepen. Het valt me op dat van de 10 aangeschreven Tweakers er zo'n 2 de moeite nemen om te reageren.
Zoals bij de meesten onder ons is het alleen mijn bedoeling om de medeTweaker vooruit te helpen (ik zal d'r zeker niet rijk van worden).

Indien iemand die een oproep geplaatst heeft ondertussen al voorzien is, daar heb ik verder geen probleem mee maar stuur AUB even een mailtje retour om het e.e.a. even te laten weten.
Als de oproep gewoon blijft staan dan is het toch ook niet meer dan normaal om altijd even te reageren indien iemand de moeite neemt om deze oproep serieus te nemen.

Het kan zijn dat ik de fatsoensnormen een beetje te hoog heb liggen?

In dat geval, excuses voor dit geplaatste bericht.

Met vriendelijke groet, p500mmx

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Helemaal mee eens, zelf reageer ik altijd. Kleine moeite toch. Wat misschien een tip voor jou is, request een read receipt. Zo weet je of je mailtje gelezen is!!!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het zelfde geld voor de mensen die dingen te koop hebben staan. Heb je de zooi verkocht, haal je add weg.

Dit zijn idd een paar normen waar we denk ik iets meer aandacht aan moeten besteden

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
DRaakje schreef op 15 november 2003 @ 22:15:
Helemaal mee eens, zelf reageer ik altijd. Kleine moeite toch. Wat misschien een tip voor jou is, request een read receipt. Zo weet je of je mailtje gelezen is!!!
De eerste reactie loopt via Tweakers hè? Dan kan ik helaas niet om een leesbevestiging vragen maar ik krijg zelf wel altijd een kopie van mijn reactie toegemaild.
Dus als ik deze ontvang dan zal de aangemailde persoon deze toch ook wel ontvangen?

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Het is natuurlijk jammer dat er mensen zijn die niet reageren maar dat ga je met een topic echt niet oplossen, de keuze is immers aan de gebruiker zelf.

*slotje*

http://twitter.com/randalpeelen

Dit topic is gesloten.