Toon posts:

Printer vloept automatische aan na het opstarten!

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik me computer aan doe. Gaat mijn printer aan en pakt een papier! het is een HP Deskjet 5652 met een asus cuv4x mobo en ik verbind hem op de LPT Poort 1 om mijn Mobo ondersteund geen usb 2 :( Ik heb ook onlangs weer opnieuw de drivers er op gezet, maar ik kreeg steeds het zelfde probleem.....

Ik heb echt geen Idee Hoe je hem je hem Stil Krijgt

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zet je toevallig je pc aan met zo'n stekkerdoos waar een schakelaar op zit en zit hier ook je printer op? Dan kan het zijn dat de printer na spanningsverlies automatisch inschakelt -> apparaten altijd met de knop uitzetten ipv op de stekkerdoos

USB 2.0 niet aanwezig? Weet je zeker dat de printer geen USB 1.1 ondersteunt? Vaak zijn de apparaten goed backwards compatible en zullen dus ook op oudere systemen werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik bedoel ook usb 1.1. maar ik was de naam effe vergeten !En ja hij zit aan de stekker doos met een schakelaar !
maar dan vind ik het nog raar dat hij zo iets doet om mijn printer stond toen ook uit (Om ik wou effe binnen me PC Klooien)
Om ik had gelijk de stekker maar uit gestrokken en de schakelar stond nog aan :P Ik zou gelijk effe proberen. ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 21:31 ]

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 17:48

Snijkoek

Metal up your ass

Daar gaat die printer zeker op. Dan is hij tevens wat sneller als dat hij nu zal zijn

Verwijderd

Topicstarter
IK heb effe de printer aan gezet en weer uit en me computer afgesloten en de stekkerdoos voor minuut of 2 uit gezet en weer aan. en toch start mijn priner weer op ! weet iemand hoe hem weer de oude krijg en niet steeds weer opstart na het aandoen van mijn pc! :'(

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hoe ik hem weer de oude krijgt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 21:43:
en de stekkerdoos voor minuut of 2 uit gezet en weer aan
MissingDog schreef op 15 november 2003 @ 21:23:
Zet je toevallig je pc aan met zo'n stekkerdoos waar een schakelaar op zit en zit hier ook je printer op? Dan kan het zijn dat de printer na spanningsverlies automatisch inschakelt -> apparaten altijd met de knop uitzetten ipv op de stekkerdoos

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb dit probleem ook gehad met een HP DeskJet 990cm en een MSI moederbord. Ik heb deze dan maar via USB 1.1 aangesloten, want ik kon er geen oplossing voor vinden. Bij mij stond de printer steeds op, niet in een stekkerdoos met schakelaar ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Maar die van mij is al aangesloten op een usb 1.1
Nog een andere sugestie

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 14:02 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Volgens mij is het antwoord al lang gegeven:
MissingDog schreef op 15 november 2003 @ 21:23:

[...]
Verder zou ik je met klem willen wijzen op de GoT Huisregels en dan met name wat betreft overbodige uitroeptekens en te snel je topic omhoog schoppen. Reacties van meer dan een zin zouden ook fijn zijn, want dit leest helemaal niet aangenaam.

Je spreekt jezelf ook grondig tegen wat betreft hoe dat ding aangesloten zit (eerst LPT (dus parallell), dan USB 1.1).

Advies: relax, post wat rustiger en uitgebreider en neem de moeite andermans antwoorden goed door te nemen. In ieder geval is deze topic door die irritante posts alweer om zeep, hij gaat dicht...

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 16-11-2003 14:11 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.