Toon posts:

rimm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij onlangs een nieuwe versie van autodesk inventor aangeschaft, een zwaar tekenpakket , nu is het probleem dat mijn pc veel moeite heeft om met dit programma te werken.

De oplossing ligt voor de hand , meer rimm , maar het probleem is dat ik niet weet welk type , er steek momenteel 2x128 mb rimm in van het merk samsung met opschrift "mr16r1624dfo-cm8" en pc 800 - 40
mijn moederbord is van het merk intel "D850EMV2"

ik zou graag 2x256 rimm bijsteken , maar moet dat ook pc 800-40 zijn , of is het mogelijk over te schakelen naar pc1066 -40 ???? en kan ik van 40 ns naar 45 ???? maakt dit veel verschil uit???

alvast bedankt,reacties altijd welkom
julien

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ehm toen ik me mem wou upgraden van 512 naar 1024 was dit zo duur dat ik een andere mobo + 1gb aan ddr ram heb gekocht en ik was cheeper uit :)

Dus maybe dat eens overwegen verders heb je voor rimm niet veel bijzondere varianten pc 800 en 1033 (resp 100 en 133mhz), en de 16 en 32bits versie. 32bits is voor de mobo's die niet 2 rimms tergelijk nodig hebben bv p4t-e van asus d8 ik. maar dat kon je makkelijk vinden met de search.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Verwijderd

Topicstarter
thx, maar van moederbord veranderen is niet een van mijn specialiteiten , om maar te zeggen dat ik er niets van afweet , al moet het niet zo moeilijk zijn opt eerste gezicht. :)

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:12
FF gegoogled en dit zag ik meteen: http://www.intel.com/design/motherbd/mv2/

Nu kun jezelf wel ff verder zoeken denkk ;)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Je kan wel overstappen op pc1066 maar ten eerste moet je dan je pc800 geheugen ook vervangen, en ten tweede heeft dat alleen nut als je een cpu met fsb533 gebruikt of als je gaat overklokken met een fsb400 cpu.

Zoniet druk er dan gewoon pc800 rimm bij.

Systeem Specs