Gisteravond liep ik met een emmer water mijn kamer binnen en struikelde daarbij over de drempel.Er ging dus wat weater over de rand heen en dan kwam op het tapijt trecht rond de pc. Deze stond open, nu bleef deze gewoon door grazen maar ik heb hem meteen uitgezet en op het bed gezet.
Vanmiddag dacht ik dat ie wel weer droog zou zijn, en ik zet alles opnieuw op, Ik kan gewoon even werken met de pc, (mail ophalen etc) en opeens hoor ik uit mijn linkerspeaker een hogetoon. Ik met men hand naar de 'uit' knop, maar dat duurt 5 seconden, intuissen was ook de rechterbox gaan piepen.
Nadat hij uit is geweest vanmiddag wil hij met geen mogelijklheid meer een beeld geven op mijn monitoren.
Wat ik gedaan heb:
Vid kaarten verwisseld
(2x agp en 1x pci) Hier wil hij geen beeld opgeven.
kaal opgestart.
En nog een poos lopen blazen.
CPU fan draait gewoon,
hdes spinnen op en dan stoppen ze, wel gewoon power in cdromdrives en op de usb..
Wat moet ik doen? Kan ik dit verhelen, er valt namelijks niet aan het moederbord of elk van de andere onderdelen te zien.
Vanmiddag dacht ik dat ie wel weer droog zou zijn, en ik zet alles opnieuw op, Ik kan gewoon even werken met de pc, (mail ophalen etc) en opeens hoor ik uit mijn linkerspeaker een hogetoon. Ik met men hand naar de 'uit' knop, maar dat duurt 5 seconden, intuissen was ook de rechterbox gaan piepen.
Nadat hij uit is geweest vanmiddag wil hij met geen mogelijklheid meer een beeld geven op mijn monitoren.
Wat ik gedaan heb:
Vid kaarten verwisseld
(2x agp en 1x pci) Hier wil hij geen beeld opgeven.
kaal opgestart.
En nog een poos lopen blazen.
CPU fan draait gewoon,
hdes spinnen op en dan stoppen ze, wel gewoon power in cdromdrives en op de usb..
Wat moet ik doen? Kan ik dit verhelen, er valt namelijks niet aan het moederbord of elk van de andere onderdelen te zien.
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8