misschien is dit al veel gevraagd maar welke dvd standaard is het best voor het eenmalig opslaan van gegevens. en dan bedoel ik gewoon mp3´s op dvd dus niet de kwailteit in stand alone players. Is dvd- het best of plus. Ook moet het in elke standaard aan de pc gekoppeld dvdrom splere kunnen zonder dat het incomptible is. wat is dan de beste optie? nogmaals dit is niet voor het branden van dvd´s maar gewoon backups maken op dvd omdat de cd wat kleiner is.
Btw welke programma is dan het best. Ik ben van plan een ide dvd writer te kopen en die aan te sluiten op firewire. Met een cd writer werkt het alleen bij nero is dit het zelfde als bij dvd dat hij dan naar de asapi layer moet kijken. Welke andere proramma´s kunnen dat ook en welke is dan het best voor dvd
alvast bedankt
btw voor vijfjarige backup of zelfs meer is dan dvd het best. Ik krijg vele verhalen dat er cdr´s zijn die na een jaar het al niet meer doen
Btw welke programma is dan het best. Ik ben van plan een ide dvd writer te kopen en die aan te sluiten op firewire. Met een cd writer werkt het alleen bij nero is dit het zelfde als bij dvd dat hij dan naar de asapi layer moet kijken. Welke andere proramma´s kunnen dat ook en welke is dan het best voor dvd
alvast bedankt
btw voor vijfjarige backup of zelfs meer is dan dvd het best. Ik krijg vele verhalen dat er cdr´s zijn die na een jaar het al niet meer doen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 16:47 ]