Hoi allemaal,
Ik heb pas van een vriend een E-tech ISDN (Annex b) Adsl Router gekregen.
Deze heeft 4 utp aansluitingen.
Ik heb POTS (Analoog/Annex A) thuis, dus ik een beetje balen dat hij het niet deed op mijn lijn. Dus ik dacht van "Laat ik dat kreng eens open maken
"
Op eerste gezicht niets interresants.... Tot ik de text op de print bekeek en deze in google tikte (x7007r)
Kom ik dus uit op de website van XAVI
Staat er op de website het volgende,
Er zijn dus een paar weerstanden en condensatoren weggelaten.
Nu was mijn vraag, Heeft er iemand hier een Xavi 7007R, of weet iemand hoe ik aan de echte Xavi Firmware kan komen of een Hardware layout zodat ik kan kijken welke Weerstandjes er missen?
Zou bestwel leuk zijn als ik de volledige functionaliteit aan de praat kan krijgen.
Groeten,
OD
Ik heb pas van een vriend een E-tech ISDN (Annex b) Adsl Router gekregen.
Deze heeft 4 utp aansluitingen.
Ik heb POTS (Analoog/Annex A) thuis, dus ik een beetje balen dat hij het niet deed op mijn lijn. Dus ik dacht van "Laat ik dat kreng eens open maken
Op eerste gezicht niets interresants.... Tot ik de text op de print bekeek en deze in google tikte (x7007r)
Kom ik dus uit op de website van XAVI
Staat er op de website het volgende,
Dus ik nog eens goed kijken naar de print...The broadband line interface supports both ADSL Annex A and Annex B. X7007r
Er zijn dus een paar weerstanden en condensatoren weggelaten.
Nu was mijn vraag, Heeft er iemand hier een Xavi 7007R, of weet iemand hoe ik aan de echte Xavi Firmware kan komen of een Hardware layout zodat ik kan kijken welke Weerstandjes er missen?
Zou bestwel leuk zijn als ik de volledige functionaliteit aan de praat kan krijgen.
Groeten,
OD